شناسهٔ خبر: 46851312 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا؛

مطهری: صعود به مرحله بعد را به هواداران هدیه می‌کنیم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صعود به مرحله بعد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به هواداران و مردم هدیه می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «حمید مطهری» امروز (یکشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس برابر الوحده امارات در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ابتدا برای همه مردم دنیا که درگیر ویروس کرونا هستند آرزوی سلامتی دارم. به ویژه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس از جمله «حمید جاسمیان» اولین کاپیتان تاریخ باشگاه که برای او آرزوی سلامتی دارم.

وی در مورد اینکه صعود پرسپولیس به مرحله بعد مسابقات قطعی شده است، اظهار داشت: ابتدا از انرژی خوب هواداران که همیشه همراه ما بودند تشکر می‌کنم. درست است که در ورزشگاه‌ها جای آنها خالی است اما همیشه از راه دور انرژی مثبت به ما دادند و این صعود مقتدرانه را به هواداران و ملت ایران تقدیم می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: تیم ما تیم سایه ندارد که بخواهیم از نفرات دیگری استفاده کنیم. تمام نفرات برای ما ارزشمند هستند و تیم دوم نداریم. در مقابل گوا دیدید که با وجود پنج تغییر تیم ما فوق‌العاده کار کرد. همه بازیکنان ما برای ما ارزشمند هستند. تاکتیک‌های مختلف و شکل‌های مختلف بازی را مرور می‌کنیم. برای هر مسابقه طراحی ویژه خودمان را داریم. همه نفرات تاکتیک پذیر هستند و در قالب کار تیمی به وحدت تاکتیکی رسیدیم و هر بازیکنی در این پازل قرار می‌گیرد بهترین عملکرد را دارد.

مطهری ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه از تساوی و باخت بدمان می‌آید و متنفر هستیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم. بازیکنان ما جنگجو و متعهد هستند. در دیدار  با الوحده خیلی جدی در زمین حاضر می‌شویم. همه مسابقات برای ما مهم است و اینگونه نیست که  یک مسابقه را دست کم بگیریم. تمام بازی‌ها در لیگ قهرمانان سنگین است و برای هر کدام برنامه‌ریزی ویژه‌ای داریم. خیلی برای ما مهم است که مقابل  الوحده نتیجه بگیریم. به بزرگ بودن عادت کردیم. این در ژن ما است که در هر بازی برای موفقیت تلاش کنیم و بجنگنیم.

وی در مورد قدرت تیم گوا اضافه کرد: در لیگ قهرمانان آسیا بازی آسانی ندارید و هر تیمی که صحبت از بازی‌های آسان می‌کند آدم‌های کوچکی هستند و نباید به حرف‌های آنها توجه کرد. می‌دانیم تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان هستند بهترین‌های هر کشور هستند و آنها فوق‌العاده‌اند.  گوا هم نهایت تلاشش را کرد. این تیم سازماندهی شده و منسجم بازی می کرد. آنها در ۲ دیدار نخست ۲ تساوی گرفتند مقابل پرسپولیس هم نهایت تلاششان را به کار گرفتند اما قدرت پرسپولیس فوق‌العاده است. بازیکنان ما کمترین امکانات را دارند اما همیشه پر تلاش هستند. واقعا باید پای آنها را طلا گرفت که انقدر مبارزه جویانه و تلاشگر زحمت می‌کشند و این نمایش را ارائه می‌دهند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: اینکه ما گوا را با چهار گل شکست دادیم نشانه این نبود که گوا تیم ضعیفی است. پرسپولیس همیشه بزرگ است و این شکست نشان از ضعف گوا نبود.

وی با اشاره به تیم‌های الوحده و الریان تصریح کرد: تن‌کاته در الوحده و لوران بلان در الریان مربیان بزرگی هستند و هر ۲ مربی به بزرگی و قدرت پرسپولیس در صحبت‌هایشان اشاره کردند. پرسپولیس همیشه بزرگی‌اش را نشان داده و هر جا باید ضربه نهایی را بزند با تکرار کارش را انجام داده است. این نشان از بزرگی تیم پرسپولیس است. ما هوشمندانه مقابل الوحده بازی کردیم بازی رفت شروع کار بود و باید با تمرکز بازی می‌کردیم. در بازی رفت باید مانند رانندگی در شب با تمرکز بازی می‌کردیم.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الوحده امارات در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه ساعت ۱۹ برگزار می‌شود. سرخپوشان در دیدار رفت این تیم را با یک گل شکست دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس با ۱۲ امتیاز در صدر گروه E لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

نظر شما