شناسهٔ خبر: 67601528 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

خشم برونو فرناندز از حق عجیبی که رونالدو به دست آورده!

برونو فرناندز از شرایط کریستیانو رونالدو «عصبانی» است، اما CR7 این حق را به دست آورده که تعویض نشود.

صاحب‌خبر -
خشم برونو فرناندز از حق عجیبی که رونالدو به دست آورده!
کد خبر: 666694
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۹ ۲۲:۵۰:۱۹

سوالاتی در مورد نحوه برخورد پرتغال با کاپیتان اسطوره‌ای خود در طول رقابت های یورو 2024 که با باخت مقابل فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی به پایان رسید، پرسیده شد. با وجود اینکه رونالدو اکنون 39 سال سن دارد، در همه بازی های کشورش در این تورنمنت فیکس بوده است.

به گزارش «اعتمادآنلاین»، به نظر می رسد روبرتو مارتینز در برابر خواسته های کاپیتان مرموز خود سر تعظیم فرود آورد، علیرغم اینکه شاهد بود که برنده پنج توپ طلا در پنج بازی موفق به شکستن قفل دروازه رقبا نشد. حتی با از دست دادن یک پنالتی و چندین ضربه آزاد.

رونالدو تنها یک بار تعویض شد، آن هم در آخرین بازی گروهی مقابل گرجستان. وس براون، مدافع سابق منچستریونایتد، درباره نحوه واکنش فرناندز، ستاره فعلی شیاطین سرخ، به تعویضش گفت: «او عصبانی شد. او در دقیقه 75 [در مقابل فرانسه] از زمین خارج شد. در حالی که در تلاش برای خلق توپ روی دروازه قرار داشت. این ممکن است ناامید کننده باشد که چرا دیگری تعویض نمی‌شود. اما اگر چیزی به اسم حق در زمین ماندن باشد، رونالدو این را به دست آورده است. می دانم که سخت است اما او 100 درصد حق ماندن در زمین را به دست آورده است، زیرا او هنوز هم می تواند برای شما گل بزند.»

براون افزود: «در آن تیم احترام زیادی برای رونالدو وجود دارد. یک ضربه آزاد وجود داشت که حتی در موقعیت خوب برای استایل رونالدو نبود، اما او به هر حال آن را زد چون می‌خواهد گل بزند. فکر می‌کنم کار به مرحله‌ای رسیده بود که هم‌تیمی‌هایش فکر می‌کردند "او او را از زمین خارج نمی‌کند، هیچ شانسی وجود ندارد، این آخرین یوروی او خواهد بود". او هنوز هم آن مردی است که می تواند برای شما یک هدف‌گیری دقیق داشته باشد. بله! او خیلی خوب بازی نمی‌کرد، اما فکر نمی‌کنم سرمربی تیم می‌خواست این مسئولیت را برعهده بگیرد و با رسانه‌هایی که او با آنها همراه است در بیفتد.»

رونالدو بعد از اینکه ضربه پنالتی‌اش را در جریان بازی مقابل اسلوونی در مرحله یک هشتم نهایی از دست داد اشک ریخت. قبل از اینکه در پنالتی‌های آخر بازی ضربه‌اش را درون دروازه حریف بزند. و براون در ادامه درباره احساساتی که می تواند از این بازیکن بزرگ تمام دوران بیرون بیاید، صحبت کرد. : «وقتی من در منچستریونایتد در بازی های مهم با او بودم، او برای داشتن یک زوج خوب دلتنگ بود. همه چیز درباره این است که آیا او دوباره به میدان می رود یا خیر؟ اما همانطور که هر مهاجمی به شما می گوید وظیفه مهاجان گلزنی است. شما بدون توجه به اتفاقی که می افتد می خواهید پنالتی را بگیرید. او از اینکه ضربه‌اش را از دست داد کمی ناامید شد، اما به هر حال توانست از پس ضربه‌اش در جریان ضربات پنالتی بربیاید. این شخصیت بازیکن است. صرف نظر از این، او می خواهد گل بزند، او می خواهد فرصت‌ها را به دست آورد، حتی اگر برخی از آنها را از دست بدهد.»

رونالدو که در فصل 2023-2024 50 گل برای النصر به ثمر رساند، 212 بازی ملی برای تیم ملی کشورش دارد. او با به ثمر رساندن 130 گل در سطح بین المللی رکورد علی دایی را شکست، اما اکنون این سوال مطرح می شود که او تا چه زمانی می تواند ادامه دهد؟ در حالی که هنوز همه متقاعد نشده اند که او می تواند به جام جهانی بعدی در سال 2026 راه یابد.

 

نظر شما