شناسهٔ خبر: 46824939 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

همزمان با تشدید جنایات اشغالگران در قدس اشغالی و زخمی شدن دهها فلسطینی؛

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به غزه/ مقاومت با شلیک موشک به شهرک‌های صهیونیست نشین پاسخ داد/ آژیرهای خطر در مناطق اشغالی به صدادرآمد

ارتش رژیم صهیونیستی، بامداد شنبه نوار غزه را هدف حملا ت توپخانه ای خود قرار داد و مقاومت نیز در پاسخ به این تجاوزگری، شهرکهای صهیونیست نشین اطراف غزه را با موشک هدف قرار داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری شهاب، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چندین موضع مقاومت در نوار غزه را گلوله باران کردند.

 

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی چند موضع مقاومت را در شرق خان یونس و استان میانی و شرق البریج هدف حملات توپخانه ای خود قرار داد.

 

همزمان با حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، آژیرهای خطر در شهرکهای صهیونیست نشین اطراف نوار غزه به صدا درآمد.

 

منابع صهیونیستی از شلیک دو موشک از سمت نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه خبر دادند.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت یک تانک ارتش اسرائیل، موضع نظامی جنبش حماس را در نوار غزه گلوله باران کرده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه اعلام کرد که هفت موشک از سمت غزه به سمت شهرک های اطراف شلیک شده است. این موشکها در پی تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت شلیک شده است.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه طی ساعات اخیر آژیر خطر سه بار در شهرکهای اطراف غزه به صدا درآمده است، مدعی شد که گنبد آهنین، سه راکت شلیک شده را رهگیری کرده و چهار راکت دیگر در مناطق باز فرود آمده است.

 

ادامه تجاوزات صهیونیستها به مسجدالاقصی و قدس

 

درگیری های شدیدی شامگاه شنبه در نزدیکی یک شهرک صهیونیست نشین در محله بطن الهوی شهرک سلوان و منطقه قدیمی قدس اشغالی در پی یورش نظامیان صهیونیست رخ داد.

 

هلال احمر فلسطین بامداد امروز شنبه از زخمی شدن 20 شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جریان درگیری ها در اطراف منطقه قدیمی قدس اشغالی خبر داده است.

 

همچنین درگیری هایی در ایست اردوگاه قلندیا در شمال قدس اشغالی میان نظامیان متجاوز صهیونیست و جوانان فلسطینی رخ داده است.

 

تظاهراتی از سمت اردوگاه قلندیا به سمت ایست نظامی در شمال قدس اشغالی برگزار شد که طی آن دهها نفر از فلسطینیان ساکن این اردوگاه شرکت کردند.

 

شاهدان گفتند که نظامیان صهیونیست با گلوله و گاز اشک آور به سمت شرکت کنندگان در این تظاهرات شلیک کردند که در نهایت منجر به درگیری های شدیدی میان دو طرف شد.

 

همچنین در پی یورش نظامیان صهیونیست به منطقه قدیمی قدس اشغالی درگیری هایی میان آنها و جوانان فلسطینی رخ داده است.

 

انتهای پیام/ر.ی/

 

 

 

نظر شما