شناسهٔ خبر: 46816132 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان طارم سفلی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۲ هزار پرس غذای گرم با همکاری خیران و اعضای داوطلبان خانه‌های هلال بین نیازمندان طارم سفلی توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح همای رحمت و همچنین حمایت از خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا در ماه مبارک رمضان به همت اعضای داوطلب خانه‌های هلال احمر بخش طارم سفلی در شهرستان قزوین ۲ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان این منطقه توزیع شد.

آصفی افزود: تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی، خیران و اعضای داوطلبان خانه‌های هلال شهید چگینی و شهدای نیارک طارم سفلی انجام گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد خانه‌های هلال در سطح استان گفت: جمعیت هلال احمر با راه‌اندازی خانه‌های هلال اقدامات مطلوبی را در زمینه شناسایی و کمک به خانواده‌های کم برخوردار، بالاخص در این ایام شیوع بیماری کرونا انجام داده است.

آصفی اشاره کرد: با توجه به اینکه تمام ارکان فعال در خانه‌های هلال از خود داوطلبان انتخاب شده و آزادی عمل خوبی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های داوطلبی دارند، خیران و نیکوکاران می‌توانند با استفاده از این ظرفیت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دست افراد نیازمند و محروم در شهر‌ها و روستا‌ها برسانند.

انتهای پیام/ح

نظر شما