شناسهٔ خبر: 46778262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بیماران سرطانی شاهین‌شهر درمان می‌شوند

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: معاون وزیر بهداشت موافقت کرد اعتبار ارزی لازم را در اختیار بخش خصوصی راه‌اندازی دستگاه شتاب‌دهنده ویژه بیماران سرطانی در شاهین‌شهر قرار دهد.

صاحب‌خبر -

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: یک و نیم میلیارد تومان برای تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه در شاهین‌شهر اختصاص یافت.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که به تازگی در معاونت پشتیبانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، معاون وزیر موافقت کرد این مبلغ با توجه به پیشرفت مناسب این طرح نیم تمام در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار گیرد.

به گفته حاجی‌دلیگانی، معاون وزیر بهداشت در این جلسه با اشاره به درخواست مردم این شهر، مخالفت خود را در خصوص برون‌سپاری استفاده از دستگاه‌های ام.آی.آر و سی‌تی‌اسکن جدید بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر اعلام کرد. همچنین وی خواستار آن شد که نحوه استفاده از دستگاه‌های عکس‌برداری پزشکی کامل دولتی باشد و خدمات مناسب به بیماران این بیمارستان ارائه دهد؛ این تصمیم در نامه‌ای به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابلاغ می‌شود.

وی با بیان این که شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و بیمارستان گلدیس در شاهین‌شهر مهم‌ترین مرکز مراجعه شهروندان این شهرستان است، گفت: تقوی‌نژاد همچنین موافقت کرد اعتبار ارزی لازم را در اختیار بخش خصوصی راه‌اندازی دستگاه شتاب‌دهنده ویژه بیماران سرطانی در شاهین‌شهر قرار دهد؛ کلینیک بخش خصوصی در این شهر متقاضی راه‌اندازی بخش خدمات‌دهی به بیماران سرطانی است و تعهد کرده پس از راه‌اندازی با تعرفه‌های دولتی به مراجعان خدمات تشخیص و درمان ارائه کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: معاون وزیر بهداشت قول داد که نیاز شهرهای دستگرد و خورزوق را برای شبانه‌روزی شدن درمانگاه این دو شهر با توجه به جمعیت ۳۰ هزار نفری و تعداد مراجعان و فاصله شهروندان از این دو درمانگاه بررسی و نتیجه قطعی را از طریق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار اعلام کند.

انتهای پیام/۶۳۰۶۸/ص۱۰/

نظر شما