شناسهٔ خبر: 67097498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس آتش نشانی میاندوآب:

یک مرد در رودخانه زرینه رود میاندوآب غرق شد

ارومیه - رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: مرد ۴۲ ساله‌ای بر اثر بی احتیاطی در رودخانه زرینه رود این شهرستان غرق شد و جان خود را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان محمدی در این زمینه اظهار کرد: در پی تماس‌های شهروندان با خط ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی مبنی بر غرق شدن یک نفر در سیمینه رود و در حوالی روستای «چیلیک» بلافاصله تیم امداد آتش‌نشانی در محل حادثه حضور یافت.

وی اضافه کرد: تیم غواصی سازمان آتش نشانی با تمام تجهیزات به محل اعزام و پس از حضور در محل پیکر بی‌جان فرد در آب توسط افراد حاضر در محل رؤیت و بیرون آب انتقال داده شد و پس از انجام مراحل قانونی به گلشن زهرا انتقال یافت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب بیان کرد: هفته گذشته نیز یک نفر که به قصد ماهیگیری به حاشیه سیمینه‌رود این شهرستان رفته بود، با غرق شدن در آب جان خود را از دست داده بود.

محمدی یادآور شد: همه ساله با شروع فصل گرما شهروندان بسیاری در رودخانه‌های زرینه‌رود و سمینه‌رود میاندوآب اقدام به آب‌تنی، شنا یا ماهیگیری می‌کنند که حوادث بسیاری را به دنبال داشته و جان تعدادی از هموطنان را می‌گیرد.

نظر شما