شناسهٔ خبر: 46765928 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

اپلیکیشن صوتی زنده فیس بوک بزودی راه اندازی می شود

مدیرعامل فیس بوک ار راه اندازی اپلیکیشنی با قابلیت صوتی زنده خبر داد که به کاربران امکان می دهد به مکالمات زنده با دیگران بپردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مارک زاکربرگ با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن های صوتی فیس بوک به دیسکورد گفت: این شرکت در حال سرمایه گذاری و  ساخت قابلیت های صوتی مشابه اپلیکیشن کلاب هاوس است که توجهات زیادی در میان اهالی سیلیکون ولی جلب کرده و طی چند سال آینده عرضه خواهد شد.

وی افزود: محصول جدیدی به نام "ساوند بایتس" کلیپ صوتی کوتاه هم راه اندازی شده که کاربران را قادر می سازد در یک فید به آن گوش کنند. فیس بوک از یک الگوریتم برای تشخیص این که کدام کلیپ های صوتی برای هر کاربر اجرا می شوند، استفاده خواهد کرد. این شرکت ابزارهای ویرایش صوت هم تولید خواهد کرد.

زاکربرگ ادامه داد: فیس بوک روی قابلیت های پادکست هم کار می کند که به کاربران اجازه می دهد به کشف، اشتراک گذاری و شنیدن پادکست ها در داخل این اپلیکیشن بپردازند.

بر اساس این گزارش، فیس بوک هم در این خصوص اعلام کرد: انتظار می رود اپلیکیشن" live audio rooms " در تابستان برای همه در فیس بوک و مسنجر قابل دسترس باشد.

فیس بوک قصد دارد به کاربران اجازه دهد از دیگران برای دسترسی به این اپلیکیشن پول دریافت کنند که می تواند به شکل یک بار خرید یا اشتراک باشد تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند از طریق این امکانات جدید درآمد زایی کنند.

همچنین صندوق تولیدکننده محتوای صوتی ایجاد خواهد کرد تا به کاربرانی که محتوا در "ساوند بایتس" تولید می کنند، پول پرداخت کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما