شناسهٔ خبر: 46733256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تداوم حضور گروه‌های هلال احمر در گناوه/ توزیع کمک‌های مومنانه میان هزار خانواده زلزله زده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: گروه‌های هلال احمر همچنان برای امدادرسانی به مردم روستاهای زلزله زده شهرستان گناوه در این مناطق حضور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا حاجیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: پس از زلزله ۵.۹ ریشتری که ساعت ۱۱:۱۱ امروز در استان به مرکزیت شهرستان گناوه رخ داد بلافاصله گروه‌های ارزیاب هلال احمر به نقاط مختلف این شهرستان رفتند. گزارش‌ها حاکی از آن بود که بیشتر دیوار حیاط خانه‌ها دچار ریزش شده یا دیوار ساختمان‌ها ترک خورده است.

او ادامه داد: بر این اساس کمتر به چادر نیاز بود اما به کسانی که خانه‌‎هایشان برای اسکان مشکل داشت چادر داده شد. همچنین اقلام امدادی در اختیار مردم قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تاکید کرد: گروه‌های ارزیاب همچنان در محل حضور دارند و امیدواریم که امشب ارزیابی خسارت و امدادرسانی به مردم مناطق زلزله زده پایان یابد.

توزیع کمک‌های مومنانه میان هزار خانواده زلزله زده

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی امام جمعه گناوه گفت: بسته معیشتی از محل رزمایش کمک‌های مومنانه مواسات به هزار خانوار روستایی زلزله زده این شهرستان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید

 فرماندار گناوه نیز گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اسکان اضطراری شبانه مردم در شهر و روستا‌های زلزله زده این شهرستان اندیشیده شده‌است.

غلامرضا مهرجو افزود: باتوجه به شرایط کرونایی و پرهیز از تجمع، در صورتی که پس لرزه‌ای در شب رخ دهد برای اسکان مردم از مکان‌های ورزشی در شهر و روستا استفاده خواهد شد.

او بیان کرد: روستا‌های گمارون، تاجملکی، بهمنیاری غربی و شرقی، کلر، کمالی و شول بیشتر با زلزله درگیر بودند.

انتهای پیام/ک

نظر شما