شناسهٔ خبر: 46631150 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری سارق اموال منزل در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری سارقی خبر داد که اقدام به سرقت کلیه اموال منزل یکی از شهروندان کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی آبادان گفت:طی چند روز گذشته یک فقره پرونده سرقت منزل از کلانتری ۱۱ ولیعصر به دادخواهی فرد جوانی به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان ارسال شد.

او افزود: کارآگاهان با حضور در محل سرقت و بررسی اولیه مشخص شد سارق یا سارقان با تخریب درب ورودی وارد منزل شده اند که با آغاز تحقیقات اولیه و اقدامات علمی توسط تیم بررسی صحنه جرم تشخیص هویت پلیس آگاهی سرنخی از یک سارق بدست آمد.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات هویت سارق به نام معلوم که یکی از مجرمان سابقه دار بود مورد شناسایی قرار گرفت، تصریح کرد: باهماهنگی قضایی مخفیگاه متهم در یکی از نقاط حاشیه شهرستان و دستگیرشد.

او با اشاره به اینکه با اعتراف متهم مبنی بر فروش اموال مالباخته سریعا ۲ نفر مالخر نیز در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند گفت: از مخفیگاه مالخران: کلیه اموال مسروقه شامل:یکدستگاه دوچرخه ثابت بدنسازی، یکدستگاه تصفیه آب، یک دستگاه تلویزیون ال‌ای دی، یک عدد اتوبرقی، ۲ عدد سشوار، ۴ تخته قالیچه سنتی، سرویس کامل ظروف چینی، یک دست ظروف مسی قدیمی، یک دستگاه ماکروفر، ۳ عدد ساعت مچی و دیواری، ۲ عدد عینک طبی، یک دستگاه جاروبرقی، ۲ تخته پتو، ۳ عدد کیف چرم مردانه و ۲ عدد زنانه، یک عدد تابلو فرش، تعداد زیاد کتاب، یک دستگاه چرخ گوشت، یک دستگاه آبمیوه گیری، یک دستگاه سیلندر گاز و سایر اقلام ریز از مخفیگاه این سارق سابقه دار کشف وضبط شد.

سرهنگ زلقی در پایان ارزش ریالی اموال سرقتی را قریب به ۳۰۰ میلیون تومن برآوورد شده گفت: سارق و افراد مالخر ضمن اعتراف به بزه انتسابی پس از سیر مراحل قانونی از طریق قاضی مربوطه راهی زندان شدند.

انتهای پیام/ م

نظر شما