شناسهٔ خبر: 46629389 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازداشت نامزد انتخاباتی حماس در رام‌الله

سپیده حسینی

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی با یورش به منزل نماینده لیست انتخاباتی حماس در رام‌الله، او را بازداشت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه با یورش به منزل ناجح عاصی، کاندیدای لیست انتخاباتی حماس و نماینده این جنبش در رام‌الله و البیره، او را بازداشت کردند.

علاء حمیدان، سخنگوی این لیست بامداد امروز (سه شنبه) در گفتگویی مطبوعاتی اظهار کرد: عملیات بازداشت عاصی به دست نیروهای ویژه اسرائیل در واقع وحشی‌گری و بربریت اشغالگران که بر تروریسم و ایجاد وحشت متکی است و نیز تلاش بی سابقه آنها برای تاثیر گذاشتن بر نتایج انتخابات را نشان می‌دهد.

حمیدان گفت: عملیات‌های بازداشت که از سال‌ها قبل ادامه دارد، در زمینه در هم شکستن اراده فلسطینی ها ناکام بوده‌، این مردم با اصالت از ده‌ها سال قبل به خصم و جنگ سیاسی خود ادامه می دهند و طرح اشغالگران برای اینکه فلسطین به طعمه‌ای برای برنامه‌ها و پروژه‌های آنها تبدیل شود، شکست خواهد خورد.

سخنگوی لیست انتخاباتی حماس در ادامه با تاکید بر لزوم پیشبرد روند دموکراتیک و ساماندهی به احزاب فلسطین، از کشورهای تضمین کننده و کشورهای اتحادیه اروپا خواست برای توقف این اقدامات متجاوزانه و حمایت از روند دموکراتیک فلسطین در برابر زورگویی های دولت اشغالگر برای مختل کردن این روند وارد عمل شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما