شناسهٔ خبر: 46624824 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فوت ۱۱ بیمار کرونایی در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: ۱ هزار و ۶۱ نفر دیگر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا و ۲۶۶ نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری شدند.

صاحب‌خبر -

دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از شناسایی ۱ هزار و ۶۱ نفر بیمار مبتلای جدید به ‏کرونا ‏در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۶۶ نفر در مراکز درمانی استان ‏بستری شدند‎.

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان را هزار و ۱۰۲ نفر اعلام کرد و افزود: از کل ‏بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی، ۶۱۰ نفر ‏مبتلای ‏قطعی و ۴۹۲ نفر مشکوک بودند‎.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طبق ‏آخرین ‏آمار، ۲۳۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری شده اند و، ۴۴ ‏نفر نیز تحت ونتیلاتور یا دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارند‎. ‎

آقازاده با اشاره به اینکه ۱۱ نفر از مردم استان آذربایجان غربی شامل ۳ نفر در ارومیه، ۱ نفر در میاندوآب، ۱ نفر در پلدشت، ۱ نفر در تکاب، ۱ نفر در سلماس، ۱ نفر در ماکو، ۲ نفر در بوکان، ۱ نفر در چایپاره به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند افزود: کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به سه هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: ‏در شبانه روز گذشته از ۲ هزار و ۶۴۸ نفر تست کرونا دریافت شده است که در ۱ هزار و ۶۱ نفر ‏از این تعداد نتیجه مثبت بوده است‎.

انتهای پیام/ ت

نظر شما