شناسهٔ خبر: 46612320 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صدور سند مالکیت برای ۱۰۴ هزار واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: برای ۱۰۴ هزار واحد مسکونی در ۳۲۶ روستای بزرگ استان سند مالکیت صادر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: از این تعداد هشت هزار جلد سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۹۶ هزار جلد نیز در سطح روستاهای استان با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک استان اردبیل صادر شده است.

او با اشاره به کند شدن فرایند صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی و استقبال ضعیف مردم برای این امر در روستاهای کم جمعیت گفت: با این حال امسال برای ۲ هزار واحد مسکونی روستایی دیگر نیز سند مالکیت صادر می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل همچنین با اشاره به اجرای طرح هادی در ۴۷۰ روستای استان افزود: پارسال در ۷۰ روستای استان طرح هادی با صرف ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شد.

سبحانی از تهیه طرح هادی برای همه یک هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان اردبیل خبر داد و گفت: تاکنون طرح هادی ۲۱۲ روستای استان اردبیل بازنگری شده و هم اکنون نیز طرح هادی ۶۲ روستا نیز در دست بازنگری است.

انتهای پیام/ع

 

نظر شما