شناسهٔ خبر: 46606236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان:

مقاوم‌سازی ۶ هزار مسکن روستایی لرستان در حال انجام است

ابراهیم شریفی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: مقاوم‌سازی ۶ هزار واحد مسکن روستایی این استان در حال انجام است که با اتمام آن، میانگین این طرح به ۸۶ درصد می‌رسد.

صاحب‌خبر -

مسعود رضایی در دیدار با حجت‌الاسلام قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان که ۲۲ فروردین‌ماه به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محل اداره‌کل بنیاد مسکن استان برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد مسکن در مجموع فعالیت‌های مختلفی از جمله مقاوم‌سازی مسکن روستایی، اجرای طرح هادی، احداث و مقاوم‌سازی مسکن محرومان و صدور سند را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان مقام دوم بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی را در سطح کشور دارد و با توجه به هدف‌گذاری انجام شده، مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی واقع در روستا را امسال به ۸۶ درصد افزایش می‌دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از ۱۵۳ هزار واحد مسکن روستایی ۱۱۶ هزار واحد بهسازی و مقاوم‌سازی شده است که این رقم تا پایان ۱۴۰۰ به ۱۲۲ هزار واحد می‌رسد.

رضایی میانگین فعلی مقاوم‌سازی مسکن روستایی لرستان را ۸۱ درصد عنوان کرد و افزود: تخصیص سهم تسهیلات بودجه سال ۱۴۰۰ به استقبال و مشارکت مردم روستا در طرح مقاوم‌سازی بستگی دارد.

انتهای پیام

نظر شما