شناسهٔ خبر: 46575847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اجرای محدودیت های پنجگانه هوشمند کرونا در اصفهان برای عبور از موج چهارم

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: همچنان اجرای طرح هوشمند با ۵ محور اساسی محدودیت ها توسط تمام دستگاه های اجرایی و نظارتی با قوت در اصفهان اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین، با اشاره به اجرای طرح هوشمند با ۵ محور اساسی محدودیت ها توسط تمام دستگاه های اجرایی و نظارتی با قوت در اصفهان اظهار داشت: با هرگونه دستگاهی که نسبت به اجرای طرح هوشمند محدودیت کرونا کوتاهی می کنند برخورد قاطع می شود.

وی افزود: ۲۰شهرستان استان اصفهان در وضعیت قرمز و ۳ شهرستان هم در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد و برای مهار موج چهارم کرونا نیاز است که مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی دقت کنند و کمتر در سطح جامعه تردد کنند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا به وضعیت اعمال محدودیت ها در ماه مبارک رمضان هم پرداخت و توضیح داد: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا بسته های معیشتی ۶۰ میلیون نفری به ارزش دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در ماه صیام سریعاً توزیع می شود.

وی اضافه کرد: مراسم های شب های قدر هم با زمان محدود در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و دستورالعمل برگزاری مراسم های  ماه مبارک رمضان تا پایان هفته ابلاغ خواهد شد. 

غلامی گفت: شش ماه تمدید مدت بازپرداخت وام واحدهای آسیب پذیر هم در جلسه اخیر ستاد ملی کرونا مصوب شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا باز هم بر اجرای دقیق دستورالعمل های محدودیت هوشمند پنجگانه تاکید کرد و گفت: تیم های نظارت و بازرسی برای اجرای محدودیت های هوشمند در استان اصفهان تشکیل شده است و به شدت با هرگونه تخلفی برخورد می شود.

48

نظر شما