شناسهٔ خبر: 46558350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سارق وسایل خودرو و منزل در ایرانشهر دستگیر شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سارق حرفه‌ای وسایل خودرو و منزل در این شهرستان دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسن کیخا روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو و منزل در سراسر شهرستان ایرانشهر موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۳ ایرانشهر، هنگام گشت زنی هدفمند در خیابان حوزه اسحفاظی این شهر به فردی که در حال بازکردن باطری خودروی پرایدی بود، مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: متهم با مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ کیخا گفت: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه بزه انتسابی بود، ولی با مشاهده مستندات پلیس به چندین فقره سرقت قطعات و اموال داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر بیان کرد : با اعزام واحد های گشتی پلیس به همراه متهم به مخفیگاه سارق و مالخر ، مقداری وسایل سرقتی خودرو و منزل کشف و ضبط و اقلام مسروقه به کلانتری دلالت شد.

سرهنگ کیخا در ادامه افزود : مالباختگان می‌توانند برای شناسایی اقلام مسروقه خود به کلانتری ۱۳ ایرانشهر مراجعه کنند.

وی با اشاره به تحویل متهم به همراه مالخر به مراجع قضایی از شهروندان خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به ابزارهای ایمنی از جمله قفل پدال، فرمان و دزدگیر تجهیز کرده و هنگام ترک خودرو از بسته شدن درب آن اطمینان حاصل کنند و هرگز اموال با ارزش خود را داخل خودرو قرار ندهند.

نظر شما