شناسهٔ خبر: 46511074 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

کلانتری، خواستار دستگیری فوری عاملان شهادت ۲ محیط‌بان زنجانی شد

رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور از دستگاه قضایی خواستار رسیدگی فوری به شناسایی، دستگیری و صدور رای قاطعانه برای عاملان شهادت دو محیط‌بان استان زنجان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور در پیامی شهادت دو محیط‌بان زنجانی را تسلیت گفت.

کلانتری، خواستار دستگیری فوری عاملان شهادت ۲ محیط‌بان زنجانی شد

در متن پیام کلانتری آمده است: شهادت سربازان پر افتخار  عرصه حفاظت از محیط زیست، محیط‌بان «مهدی مجلل» و محیط‌بان «میکاییل هاشمی» را به خانواده مکرم این دو شهید، جامعه علاقمندان و فعالان محیط زیست و تمامی محیط بانان کشور ، تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

وی افزود: بی تردید، یاد، خاطره و ایثارگری های خالصانه آن شهدای ارجمند در سطوح مختلف حفاظت از آب و خاک ایران اسلامی، الهام بخش تمامی دلدادگان به طبیعت و نسل های امروز و فردای این مملکت خواهد بود.

«اینجانب ضمن درخواست از دستگاه محترم قضایی برای رسیدگی فوری به این جنایت و شناسایی، دستگیری و صدور رای قاطعانه برای عاملان که درس عبرتی برای سایر متجاوزین به جان محیط بانان و عرصه های طبیعت شود، از خداوند متعال برای شهدای عزیز رفعت جایگاه و غفران الهی را مسئلت می جویم.»

شب گذشته (دوشنبه) بر اثر تعقیب و گریز بین افراد ناشناس و محیط‌بانان که در تعقیب یک خودروی نیسان در منطقه حفاظت‌شده فیله خاصه استان زنجان بودند، 2 محیط‌بان به نام ‌های «مهدی مجلل» و «میکاییل هاشمی» بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها:

نظر شما