شناسهٔ خبر: 46506236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون رئیس‌جمهور در شاهرود ۴ طرح حوزه علم و تجاری‌سازی را افتتاح کرد

گروه استان‌ها- با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در شاهرود چهار طرح حوزه علم و تجاری‌سازی در این شهرستان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با سفر به استان سمنان در نخستین مقصد سفر خود صبح امروز در شاهرود چهار طرح حوزه علم و تجاری‌سازی را در این شهرستان افتتاح کرد.

افتتاح مجمع کارگاهی رویش فناوری استان سمنان در شاهرود در مساحت چهار هزار و 200 متر با 12 سوله برای استقرار شرکت‌های دانش و فناور از جمله طرح‌هایی است که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در شاهرود افتتاح شد.

محسن نظری، رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان در این زمینه اظهار داشت: مرکز کارگاهی رویش فناوری با هدف انجام کارهای کارگاهی و نیمه‌صنعتی با سرمایه‌گذاری 12 میلیارد تومانی امروز رسماً با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور آغاز به کار کرد.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان مرکز رشد شماره 2 با دو مرکز نوآوری آب، انرژی و کشاورزی و مرکز فناوری و نوآوری زمین‌شناسی، معدن و صنایع معدنی با هفت میلیارد تومان هزینه و مرکز فناوری و تجاری‌سازی فناوری‌های انرژی در کارخانه سیم و کابل مغان از دیگر طرح‌هایی است که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در شاهرود به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تسنیم، سورنا ستاری در سفر یک‌روزه خود به استان سمنان پس از شاهرود به دامغان و سمنان سفر می‌کند و قرار است چندین طرح علمی و پژوهشی با حضور ایشان افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

حضور در شورای اداری استان سمنان از دیگر برنامه‌های سفر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور است.

انتهای پیام/363/ی

نظر شما