شناسهٔ خبر: 46496784 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب خبر داد؛

حادثه دردناک در بزرگراه آزادگان با دو فوتی

در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان محدوده خلیج فارس یک دستگاه سواری سوزوکی به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده دچار حادثه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان موُمنی در خصوص این خبر اظهار داشت: مقارن ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه امروز دوشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان محدوده خلیج فارس یک دستگاه سواری سوزوکی در حال حرکت بوده که به علت خستگی و خواب آلودگی راننده ناشی از رانندگی طولانی مدت در مسیر سفر از شهر‌های استان‌های جنوبی به شهر تهران با قسمت عقب یکدستگاه کامیونت خاور برخورد و سپس از مسیر اصلی خارج و با گاردریل و جدول کناری بزرگراه برخورد می‌نماید.

 وی گفت: بر اثر شدت ضربه وارده راننده به همراه یک سرنشین در محل حادثه فوت نموده و یک سرنشین دیگر مصدوم که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل میگردد.

سرهنگ احسان موُمنی توصیه کرد که رانندگان عزیز قبل از شروع به رانندگی و یا مسافرت استراحت کافی داشته باشند و در هنگام رانندگی هر لحظه احساس خستگی و خواب آلودگی نمودند در محل امن متوقف و پس از استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

نظر شما