شناسهٔ خبر: 46491288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای خط انتقال آب به منظور حذف آبرسانی با تانکر در میبد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد از اجرای خط انتقال آب برای آبرسانی به ایستگاه‌های برداشت آب این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید دشتی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد گفت: خط انتقال آب با هدف از رده خارج شدن آبرسانی با استفاده از تانکر، افزایش رعایت نکات بهداشتی و انتقال آب شرب با کیفیت مطلوب‌تر به ۳۰ ایستگاه برداشت آب موجود در شهرستان میبد و بفروییه اجرا شد.

دشتی اظهارداشت: این عملیات با لوله گذاری به طول ۳۰ کیلومتر و با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن ‍‍‍‍‍۶۳ تا ۲۰۰ میلی متری صورت گرفت.

او با اشاره به کمبود آب با کیفیت مطلوب در ماه‌های گرم در شهرستان میبد اظهارداشت: درصدی از آب انتقالی با کیفیت بالا از طریق شبکه اجرا شده به ایستگاه‌های برداشت آب در سطح شهر انتقال داده می‌شود و شهروندان با مراجعه به این ایستگاه‌ها می‌توانند از آب شرب با کیفیت مطلوب‌تر بهره‌مند شوند.

مجید دشتی خاطر نشان کرد: این پروژه با هزینه بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال با تامین اعتبار از سوی خیرین صورت گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب میبد در پایان افزود: با توجه به محدودیت کمی و کیفی منابع آب در این شهرستان و صرف هزینه‌های قابل ملاحظه به منظور آبرسانی و بهره برداری از ایستگاه‌های برداشت، ضروریست آب شرب این ایستگاه‌ها صرفا برای مصرف شرب استفاده شود و از مصرف در موارد غیر شرب و هدر رفت آن خودداری شود.

در حال حاضر آب مصرفی شهروندان میبد از طریق آب انتقالی، منابع داخلی و ۳۰ ایستگاه برداشت آب تامین می‌شود.

انتهای پیام/و

برچسب‌ها:

نظر شما