شناسهٔ خبر: 46470234 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کارگاه بین‌المللی آموزش بالینی و دنیای مجازی برگزار می‌شود

دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی کارگاه بین المللی «آموزش بالینی و دنیای مجازی: به سوی زندگی دوم» را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پنجمین کنفرانس بین المللی آموزش پزشکی پنجم آوریل ۲۰۲۱ توسط دانشگاه کربلا و دانشگاه بین المللی مجازی الصدیق با عنوان «آموزش پزشکی هوشیار اساس سیستم سلامت یکپارچه است» برگزار می‌شود. 

در این همایش بین المللی کارگاهی با عنوان «آموزش بالینی و دنیای مجازی: به سوی زندگی دوم» توسط دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اجرا می‌شود. 

این کارگاه مجازی روز دوشنبه پنجم آوریل ۲۰۲۱ مصادف با ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت در این رویداد علمی آموزشی بین المللی می‌توانند به سایت همایش به نشانی https://www.sivu.alsadiquni.com مراجعه کنند. 

از محورهای مورد بحث در کارگاه مذکور می‌توان به مفاهیم و چشم اندازهای زندگی دوم، آموزش و یادگیری در جهان‌های غوطه وری سه بعدی: آموزش پیامدهای استفاده از محیط‌های مجازی، مسایل حریم خصوصی و فرهنگی و کنترل محیط‌های مجازی، مسایل روانی اجتماعی در محیط زندگی دوم اشاره کرد.

نظر شما