شناسهٔ خبر: 68473700 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

اعطای وام سرویس مدارس به والدین دانش‌آموزان

عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: با توافقاتی که با بانک شهر صورت گرفته، وام سرویس مدارس به والدین دانش‌آموز داده می‌شود که به صورت اقساط هزینه سرویس را پرداخت کنند.

صاحب‌خبر -

افسانه خواست‌خدایی امروز، ۱۱ شهریور ماه در نطق پیش از دستور صحن علنی شورای شهر شیراز با بیان اینکه با پیگیری‌های حوزه حمل و نقل و جلساتی که با بانک شهر صورت گرفته، برای خانواده‌های دانش‌آموزان وام‌هایی در نظر گرفته شده است، گفت: هزینه سرویس مدارس از طریق بانک شهر به رانندگان داده می‌شود، در واقع به خانواده‌ها وام داده می‌شود تا هزینه سرویس به صورت اقساط پرداخت شود، این کار مهم از دغدغه والدین و سرویس مدارس در خصوص هزینه‌های حمل و نقل می‌کاهد.

وی ادامه داد: در سال گذشته حمل و نقل دانش آموزان با مشکلات و ایرادات زیادی روبه‌رو بود و کسی مسئولیت سرویس مدارس را به عهده نمی‌گرفت و در واقع آموزش و پرورش در این خصوص سردرگم بود.

خواست خدایی تصریح کرد: این مسئولیت را شهرداری به عهده گرفت و سامانه سفیر مهر که یک سامانه خوب و خاص است راه‌اندازی شد که بر اساس آن هیچ دانش‌آموزی در مورد سرویس و هیچ راننده‌ای در مورد هزینه دچار مشکل نشود.

برچسب‌ها:

نظر شما