شناسهٔ خبر: 46423767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

۱۲ فروردین طلیعه استقرار نظام مردم‌سالاری دینی در کشور است

اراک - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای یوم‌الله ۱۲ فروردین را طلیعۀ استقرار نظام مردم‌سالار جمهوری اسلامی و سرآغاز حاکمیت دینی متکی بر مردم با هندسۀ عمومی جامعۀ اسلامی عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ۱۲ فروردین نقطۀ عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است.
بیانیه افزوده است: ملت فهیم ایران اسلامی در این روز تاریخی اعتقاد وثیق و نگاه دقیق معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)به نقش اصیل و جایگاه رفیع و تعیین کنندۀ مردم در سرنوشت سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

در بحشی از این بیانیه آمده است: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در این روز به زیباترین شکل و بی نظیرترین مراجعه به آرای عمومی درکمتر از ۵۰ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضوری وصف ناپذیر در رفراندوم نظام و رأی ۹۸ و ۲ دهم درصدی ، استقرار نظام اسلامی را تایید کرئه و مسیر  تثبیت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ۱۳۵۷ و اقتدار و عزت برای ایران و اسلام در پرتو شعار همیشه جاوید «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی»، تحقق یافت.
در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است:رفراندوم روز ۱۲ فروردین معنای واقعی مردمسالاری و عدالت طلبی و پیگیری سعادت، رفاه و پیشرفت مادی و معنوی را محقق کرد و با مختصات تکیه بر قوت، قدر ت، ارده، ایمان و ابتکارات مردم با چهارچوب ارزش های الهی و اسلامی که متضمن سعادت و پیشرفت ملت و استقرار عدالت است با عزتمندی بیش از چهار دهه است که می‌درخشد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: نظام جمهوری اسلامی ایران نماد وعده الهی«وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ» (سوره القصص/ آیه ۵ ) و تحقق آرمان بزرگ «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی «ارواحنافداه» است» و این مسیر عزت و این راه روشن با هدایت های رهبرحکیم و فرزانۀ انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» و عزم راسخ و ولایتمداری و همت بلند ملت عزیز ایران تا طلوع خورشید ولایت عظمی «ارواحنافداه» ادامه خواهد یافت .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه این بیانیه آورده است: در گام دوم انقلاب اسلامی و در سال ۱۴۰۰ که با تدبیر مقام عظمای ولایت و رهبرعظیم الشأن امت اسلام با عنوان « تولید، پشتیبانی‌ها ، مانع‌زدایی‌ها » نامگذاری شدهاست،؛ مردم همانند ۱۲ فروردین ۱۳۵۸، با تکیه بر فرامین رهبری و با حضور مثال زدنی خود پای صندوق های رأی ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت می‌کنند و در انتخابات پیش رو آگاهانه خادمان خود را برمی‌گزینند.

در این بیانیه آمده است: ملت آگاه و هوشیار ایران اسلامی در سال ۱۴۰۰ نیز همچون دهه های قبل با بصیرت ، حرکت در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی  گام برداشته و بار دیگر سهم خود در زمینه‌سازی شکوفایی اقتصادی و عبور موفقیت آمیز از تنگناهای معیشتی به جا آورده و با اتحاد و همدلی راه را برای نفوذ و سوء استفاده دشمنان و بدخواهان این حکومت الهی سد خواهند کرد.

نظر شما