به گزارش ایلنا از کاشان، در پی انفجار در موتور و سپس آتشسوزی خودروی سواری ولوو، تیم عملیاتی ایستگاه سه سازمان آتشنشانی شهرداری کاشان جهت اطفاءحریق و ایمنی به محل حادثه اعزام شد.
این اتفاق که در آغاز سال نو در بلوار قطب راوندی روبروی ورزشگاه رفاه کارگران رخ داد خسارت جانی در برنداشت، اما صاحب این خودروی وارداتی و گران قیمت از بی توجهی شرکت فروشنده شکایت دارد.
صاحب خودرو پس از ثبت شکایت های مختلف از عدم پاسخگویی صحیح و به موقع شرکت های خودرو ساز ایرانی گلایه داشت. با این حال نماینده شرکت خودروساز ولوو در ایران خود را ملزم به تکریم ارباب رجوع ندانست.
حسن شعبانی خریدار خودرو ضمن ابراز نارضایتی از عدم پاسخگویی نماینده شرکت ولوو در ایران مستقر در تهران گفت: سال گذشته یک دستگاه خودروی ولوو مدل 2016 خریداری کردم که با توجه به توضیحات کارشناسان بازاریابی شرکت مبنی بر صحت اصالت و استانداردهای لازم کارت گارانتی را نیز دریافت کردم.
این شهروند کاشانی ادامه داد: همزمان با اولین روز سال ۱۴۰۰ در بلوار قطب راوندی به همراه خانواده، صدای مهیبی شبیه به انفجار از موتور خودرو شنیده شده و به دنبال آن آتش سراسر ماشین را فرا گرفت.
شعبانی با بیان اینکه با تماس با سازمان آتش نشانی و پلیس اقدامات لازم را برای دور کردن خانواده از خودرو و فراهم آوردن نکات ایمنی برای جلوگیری از تصادف اتومبیل های عبوری انجام شد.
وی یادآور شد: جدا از استرس وارد شده به من و خانواده، شاهد سوختن ماشین خود بوده و از طرفی مطمئن به کارت ضمانت و وعده هایی بودم که از جانب شرکت هنگام فروش داده شده بود.
شعبانی با اذعان به اینکه پس از دریافت گزارش پلیس و آتش نشانی به دفتر شرکت در تهران مراجعه کرده و متاسفانه شرکت وارد کننده در قبال حادثه رخ داده هیچ پاسخ قانع کننده ای مبنی بر جبران خسارت ارائه نکرده، تصریح کرد: اگر خودروی وارد شده فاقد استاندارد و اصالت است نباید به مشتری فروخته شود.
وی تاکید کرد: به این دلیل که شرکت حاضر به پاسخگویی در قبال مشکل پیش آمده نیست، مناسبترین روش برای اعلام اعتراض به بی مسئولیتی شرکت ولوو در ایران نصب بنر و نمایش خودروی سوخته در محل حادثه برای عبرت آموزی سایر خریداران و مردم دانستم.
∎
نظر شما