شناسهٔ خبر: 46359549 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انفجار گاز پیک نیک در صدرا ۲ مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس استان فارس از مصدوم شدن دو نفر در حادثه‌ی انفجار گاز پیک نیک در شهر جدید صدرا خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد جواد مرادیان در گفت‌وگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: بعد از ظهر امروز ششم فروردین‌ماه، دو نفر در حادثه انفجار گاز پیک نیک در بلوار فردوسی شهر صدرا مصدوم شدند.

رئیس اورژانس استان فارس با بیان اینکه مصدومان این حادثه دچار سوختگی اندام‌ها شده بودند از انتقال این مصدومان با یک دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین خبر داد.

نوجوان شیرازی، قربانی تخریب غیر اصولی دیوار

رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از مرگ دلخراش نوجوان ۱۵ ساله در پی تخریب غیر اصولی دیوار حیاط یک ساختمان قدیمی خبرداد.

محمد هادی قانع گفت: با حضور آتش نشانان و نجاتگران در محل حادثه مشخص شد، دیوار حیاط یک ساختمان قدیمی به دلیل بی احتیاطی و تخریب غیر اصولی ساکنان به یکباره ریزش کرده که در پی این اتفاق یک نوجوان ۱۵ ساله به در زیر آوار محبوس شد.

او افزود: آتش نشانان با حضور در محل بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه شروع به بیرون کشیدن جسم وی از زیر آوار کرده و نوجوان را در اختیار تیم اورژانس حاضر در محل قرار دادند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: متاسفانه تلاش تکنسین‌های اورژانس برای احیای این نوجوان بی نتیجه ماند و مرگ وی تأیید شد.

سقوط مرد میانسال در گودال ۱۰ متری

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: فردی ۵۵ساله به درون گودالی به عمق ۱۰ متر در حاشیه کارگاه و محل کار خود در پل گچی سقوط کرده و از ناحیه پا و دست مصدوم شده بود.

محمد هادی قانع افزود: آتش نشانان تیم کوهستان با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی و با همکاری عوامل اورژانس، در عملیاتی، فرد مصدوم را با رعایت کامل نکات ایمنی بر روی برانکارد فیکس کرده از داخل گودال خارج و برای مداوا و انتقال به مراکز درمانی در اختیار امدادگران اورژانس حاضر در محل قرار دادند.

انتهای پیام/

نظر شما