شناسهٔ خبر: 66521181 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

ویدئو دلهره آور از بارش باران سیل‌آسا در مهاباد

در ویدیو زیر شاهد تصاویری از بارش باران سیل‌آسا در مهاباد خواهید بود که موجب آبگرفتگی معابر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو، دقایقی پیش بارش باران سیل‌آسا در مهاباد موجب آبگرفتگی معابر و ایجاد مشکل در عبور و مرور خودروها در این شهر شد.

بارش باران بهاری بعد از ظهر امروز دوشنبه که در کمتر از ۱۰ دقیقه و به صورت رگباری روی داد، باعث آبگرفتگی معابر و وارد شدن آب در سطح خیابان‌ها و حتی کوچه‌ها مهاباد شد و تردد شهروندان را با مشکلاتی مواجه ساخت.

مهدی کریمی کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی در این باره گفت: بارندگی‌هایی طی هفته اخیر در سراسر استان رخ داده و این بارش‌ها از روز دوشنبه در منطقه تقویت شده که همراه با کاهش ۵ درجه‌ای دما بوده است.

وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی همراه با وزش تندبادهای لحظه ای، رعد و برق و صاعقه و همچنین احتمال بارش تگرگ در نقاط مستعد و کوهستانی است، ادامه داد: توصیه‌های لازم در قالب هشدارهای متعدد زرد و نارنجی از طرف هواشناسی استان صادر شده است.

کریمی با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: شهرهای اشنویه، پیرانشهر و خوی در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارشی بین ۵ تا ۶ میلی‌متری بودند و در سایر شهرهای آذربایجان‌غربی هم بارش‌هایی ثبت شده که این روند تا روز سه شنبه ادامه دارد.

نظر شما