شناسهٔ خبر: 46240983 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اختلال در خطوط اتوبوس‌های بی آرتی بزرگ‌ترین خیابان خاورمیانه

عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی به دلیل تغییر مسیر برخی از اتوبوس‌های بی‌آر‌تی گفت: این مسأله سبب نارضایتی مردم و به خطر افتادن سلامت آن‌ها شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در تذکری به حناچی درباره تغییر مسیر اتوبوس‌های بی‌آر‌تی در پایتخت اظهار داشت: حمل و نقل عمومی و توسعه آن یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است و همواره تلاش شده با رایزنی‌های مختلف تردد مردم در سطح شهر به وسیله حمل و نقل عمومی برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا تسهیل شود.

وی گفت: متأسفانه برخی اقدامات و تغییرات بدون مطالعه در حال حاضر سلامت شهروندان در حمل و نقل عمومی به مخاطره افتاده و نارضایتی شدید مردم را به همراه داشته است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: مدتی است بر اساس گزارشات شهروندان تغییرات عجیب در خط بی‌آر‌تی تجریش به راه‌اهن ایجاد شده است و این موضوع گلایه‌های شهروندان را به همراه داشته است.

فراهانی اعلام کرد: بر اساس اطلاعیه‌ای که در ایستگاه‌های اتوبوس نصب شده از ۲۳ اسفند خط بی‌آرتی تجریش به راه‌آهن تغییر کرده و مسافرانی که قصد عزیمت به تجریش را دارند باید در ایستگاه پارک‌وی پیاده و از اتوبوس‌های گردشی تجریش ـ پارک‌وی استفاده کنند. همچنین مسافرانی که قصد عزیمت به راه آهن از تجریش را دارند باید در ایستگاه امانیه پیاده شده و از اتوبوس‌های پارک‌وی راه‌آهن استفاده کنند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: به حناچی در این زمینه تذکر می‌دهم و باید رضایت مردم به ویژه در ایام کرونا جلب شود و وضعیت اختلال تردد اتوبوس‌ها برطرف شود چرا که این مسأله بدون مطالعه انجام شده است.

نظر شما