شناسهٔ خبر: 46187181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرونای انگلیسی به استان سمنان رسید

گروه استان‌ها- استاندار سمنان با اشاره به شیوع ویروس کرونای انگلیسی در این استان گفت: رنگ‌بندی جدیدی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا برای استان سمنان اعلام نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازسمنان، علیرضا آشناگر در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: رنگ‌بندی جدید کرونایی در کل کشور چند روز آینده از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

وی افزود: پس از اعلام رنگ‌بندی جدید کرونایی در استان سمنان تصمیمات برای اعمال محدودیت‌ها در ایام نوروز اتخاذ و به اطلاع مردم می‌رسد.

استاندار سمنان گفت: در این استان شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و گرمسار در وضعیت زرد، شاهرود و دامغان در وضعیت نارنجی و میامی، سرخه و آرادان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

آشناگر با اشاره به شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا در استان سمنان با عنوان ویروس انگلیسی بیان کرد: این خود یک هشدار جدی به عموم مردم است که پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را به‌طور کامل رعایت کرده و شرایط موجود را جدی بگیرند.

وی با اشاره به وضعیت باثبات استان سمنان تأکید کرد: مردم باید همچنان از حضور در اماکن شلوغ و پرتردد خودداری کرده و از دورهمی های غیرضروری اجتناب کنند.



استاندار سمنان در ادامه با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در استان سمنان گفت: انتظار داشتیم داوطلبان شرکت در این انتخابات بیشتر از شیوه‌های غیرحضوری استفاده کنند.

آشناگر خطاب به داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر گفت: هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و ثبت‌نام را موکول به روزهای پایانی نکنند و از شیوه غیرحضوری برای ثبت‌نام خود استفاده کنند.

انتهای پیام/363/ی

نظر شما