شناسهٔ خبر: 46122302 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

برگزیدگان جشنواره انقلاب اسلامی در آئینه قرآن و عترت مشخص شدند

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دفتر قرآن و عترت این اداره کل با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره انقلاب اسلامی در آئینه قرآن و عترت را به مناسبت چهل و دومین سالگردپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 3 بخش مسابقه قرائت تحقیق و ترتیل سوره مبارکه فجر، مسابقه تحریر آیات و خطبه نهج البلاغه در خصوص پیروزی حق بر باطل، مسابقه مقاله نویسی در باره نقش قرآن و عترت در پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کرد.

 این جشنواره با همکاری آموزش و پرورش استان قزوین ، موسسات فرهنگی قرآن و عترت  استان قزوین  وهمچنین  انجمن خوشنویسان استان قزوین برگزار شد.

100 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در نهایت 30 اثر به عنوان آثار برگزیده جشنواره انتخاب و به برگزیدگان لوح  تقدیر و جوایزی اهدا گردید.

 

نفرات برگزیده ویژه برنامه دهه فجر استان قزوین "انقلاب اسلامی در آیینه قرآن و عترت" به شرح زیر است:

در رشته قرائت آقایان جواد رفعتی رتبه اول، مهدی بهاری رتبه دوم  و مسعود لطفی رتبه سوم را از آن خود کردند.

در رشته ترتیل آقایان مهدی جوزی، حسین خلیلی، محمد امین رحیمی، علی اصغر آقاجانی و محمد یاسین رئیسی به ترتیب حائز رتبه اول تا پنجم شدند.

و در رشته ترتیل کودکان و نوجوانان محمد طه رئیسی شایسته تقدیر شناخته شد و خانم ها معصومه حمیدی ، مرضیه سهرابی ، مهتاب افتخاری، حنانه سادات حسینی به عنوان رتبه های اول تا چهارم شناخته شدند.

در رشته ترتیل کودکان و نوجوانان نیز فاطمه علوی منش شایسته تقدیر شناخته شد.

در رشته خوشنویسی  (نستعلیق) محمدرضا سلیمانی رتبه اول ، کلهری رتبه دوم ، اکرم چگینی رتبه سوم ، عباس خمسه رتبه چهارم را کسب کردند و در "شکسته نستعلیق" یونس رضایی رتبه اول ، علی‌اکبر حمیدی رتبه دوم  ،مهدی بهاری رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش مقاله نیز نسیم طاهرخانی ، زینب خدایاری ، سارا زارعی ، آوا فرمانبر ، هاجر رضایی لایه و  فاطمه حیدری به ترتیب حائز رتبه های اول تا ششم شدند.

آرزو مافی نژاد به عنوان شایسته تقدیر در خط لاتین و حسن ملاحاجی آقایی نیز به عنوان شایسته تقدیر در خط ثلث شناخته شد.


12

12

13

 


11

نظر شما