شناسهٔ خبر: 46084143 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

۲ طرح تولیدی در اردبیل افتتاح شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به اردبیل علاوه بر بازدید از چند واحد صنعتی، دو طرح هم افتتاح کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
علیرضا رزم حسینی در حاشیه افتتاح این واحد‌های تولیدی به خبرنگاران گفت: بسیاری از اهداف جهش تولید در بخش صنعت و معدن تحقق یافته است و شرایط مناسبی را در تولید محصولات متنوع در کشور شاهد هستیم.

او بیان کرد: یک هزار و ۴۲۰ واحد راکد از جمله ۴۸ واحد صنعتی استان اردبیل از ابتدای امسال احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند و زمینه اشتغال ۲۴ هزار نفر را فراهم کردند.
<div id="video-display-embed-code_363203" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/812143/363203?width=400&height=300"></script></div>

وزیر صمت افزود: توجه جدی به کارخانه‌های تولید پوشاک در کشور با برند داخلی داریم که نمونه آن ریسباف ابریشم آرتا در اردبیل است که با حمایت مسئولان اجرایی و قضایی این استان از سوی بخش خصوصی از بانک خریداری شده و با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ﷼ زمینه اشتغال ۸۰۰ نفر را فراهم کرده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سفر خود به استان اردبیل اضافه کرد: امروز همچنین کارخانه تولید ام دی اف با سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد ﷼ و اشتغال ۴۲۰ نفر به بهره‌برداری رسید تا در این حوزه نیز جهش خوبی شاهد باشیم.

بازدید از سه واحد تولیدی، نشستی با فعالان اقتصادی و دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه اردبیل از برنامه‌های سفر ۲ روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به این استان است.

نظر شما