شناسهٔ خبر: 46057975 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

آتش سوزی مخازن سوخت در مرز ایران و افغانستان + فیلم

طبق اعلام گمرک ایران ساعتی پیش سه مخزن سوخت در گمرک

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک در این رابطه گفت: حوالی ساعت ۱۱ صبح امروز، سه مخزن سوخت در گمرک" ابونصر فراهی" افغانستان طعمه حریق شد. از دقایق ابتدایی گمرک و دستگاه‌های مستقر در مرز ماهیرود ایران با بازکردن درب‌های ورودی و پذیرش کامیون‌ها از سمت افغانستان و ارسال چهار خودروی آتش نشانی به محل آتش سوزی، برای مهار آتش سوزی و ممانعت از گسترش حریق به کمک افغانستان آمده است.
وی افزود: کامیون‌های محوطه گمرکی ماهیرود ایران هم، به سرعت تخلیه و به سمت مناطق دورتر هدایت شدند.
به گفته لطیفی هر کدام از این مخازن ۱۲۰هزار لیتر گنجایش سوخت دارند و تاکنون سه مخزن دچار حریق شده که با اعزام چهار تیم آتش نشانی از سمت کشورمان به گمرک "ابو نصر" افغانستان، در مرحله اول جلوگیری از گسترش آتش و سپس اطفای کامل حریق در دستور کار قرار دارد.
سخنگوی گمرک ایران یادآور شد جابجایی کالا‌های کشورمان با افغانستان به صورت ترانشیپ منت است و با جابجایی کالا در گمرکات مرزی، کامیون‌های طرف مقابل برای ارسال کالا به مقاصد نهایی در افغانستان مبادرت می‌ورزند و در خصوص سوخت نیز کالا در مخازن تخلیه و سپس در تانکر‌های سوخت بارگیری می‌شود.
<div id="video-display-embed-code_362742" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/812040/362742?width=400&height=300"></script></div>
<div id="video-display-embed-code_362744" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/812040/362744?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما