شناسهٔ خبر: 4604154 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اشرف غنی فردا به تهران می‌ آید

رئیس‌ جمهور افغانستان روز یکشنبه در صدر یک هیئت عالی‌ رتبه وارد تهران می شود. اشرف غنی در این سفر رسمی با مقامات جمهوری اسلامی ایران راه های گسترش و تقویت همکاری‌ های دوجانبه و نیز تحولات منطقه‌ ای و بین‌ المللی را بررسی می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سفارت افغانستان در تهران اعلام کرد محمد اشرف غنی در صدر هیئتی عالی‌ رتبه در سفری دو روزه برای دیدار و گفتگو با مقامات ایرانی فردا (یکشنبه، 30 فروردین 1394) وارد تهران می شود.

رئیس جمهور افغانستان نهم اسفند پارسال در سخنانی در ارگ ریاست جمهوری این کشور گفته بود که سفر به ایران را به‌ علت خسارت های ناشی از حوادث طبیعی در 19 استان افغانستان به تعویق می‌ اندازد.

به گزارش تسنیم، اشرف غنی را در این سفر محمد محقق، معاون دوم رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی، صلاح الدین ربانی، وزیر امور خارجه، محمد حنیف اتمر، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور، اکلیل حکیمی، وزیر دارایی، داوود شاه صبا، وزیر معادن، و سید حسین عالمی بلخی، وزیر امور مهاجران و گروهی دیگر از مقامات دولتی افغانستان همراهی می‌ کنند.

رئیس جمهور افغانستان در این سفر رسمی با مقامات جمهوری اسلامی ایران راه های گسترش و تقویت همکاری‌ های دوجانبه و نیز تحولات منطقه‌ ای و بین‌ المللی را بررسی می کند.




 

برچسب‌ها:

نظر شما