شناسهٔ خبر: 46014534 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ورود حمل و نقل ریلی به بورس کالا/ امکان خرید تیکت‌های حمل و نقل ریلی با ورود حواله‌ها به بورس

مدیرعامل بورس کالا گفت: با ورود حواله‌های حمل و نقل ریلی به بورس امکان خرید تیکت‌های حمل و نقل ریلی برای خریداران فراهم می‌شود. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- حامد سلطانی نژاد در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته در توضیح تفاهم نامه ورود حواله‌های حمل و نقل ریلی به بورس کالا گفت: در حوزه ورود حواله‌های حمل و نقل ریلی به بورس، کالا‌هایی که وارد بورس می‌شوند در سیستم‌های حراج یا مناقصه قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در کشور‌های پیشرفته دنیا در بورس‌های کالا فرصت‌هایی فراهم می‌شود تا تولیدکنندگان بتوانند در مقابل نوسانات حمل و نقلی پوشش ریسک دهند.

مدیرعامل بورس کالا گفت: مرکزی شکل گرفته در بورس کالا با مشارکت شرکت راه‌آهن نویدبخش تولیدکنندگانی است که در بورس کالا حضور دارند چرا که در کنار انجام معاملات می‌توانند حمل و نقل خود را به بهترین قیمت انجام دهند.

سلطانی نژاد با اشاره به تشکیل کارگروهی با همکاری مدیرعامل راه‌آهن گفت: با این کارگروه معاملات نقد و معاملات آتی تیکت‌های حمل و نقل روی حمل و نقل ریلی و پس از آن روی دیگر مد‌های حمل و نقل شکل خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: این زیرساخت شرایطی را فراهم می‌کند که شرکت‌های خصوصی در رده آهن سرمایه‌گذاری کنند و بتوانند حضور پررنگی در عرضه محصولات پیدا کنند.

مدیرعامل بورس کالا تصریح کرد: خریداران هم از بستر مناقصات بورس کالا می‌توانند از بهترین قیمت حمل و نقل بهره‌مند شوند.

سلطانی نژاد با بیان اینکه وزارت راه در حوزه ورود به بورس کالا پیشتاز است عنوان کرد: توافق نامه امروز گامی برای ورود عملیاتی به موضوع است.

انتهای پیام/

نظر شما