شناسهٔ خبر: 45975159 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با حکم فرمانده کل سپاه

جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید سازمان بسیج مستضعفین منصوب شدند

فرمانده کل سپاه در احکامی جداگانه، سردار سید قاسم قریشی را به عنوان جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار خراسانی را به عنوان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ عصر امروز ( دوشنبه) مراسم تکریم و معارفه‌ی جانشین سازمان بسیج مستضعفین با حضور سردار سرلشکرپاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه، حجت الاسلام والمسلمین دکترعبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و معاونین اقشار و معاونت‌های تخصصی بسیج در سالن شهید فهمیده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم سردارسرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی که تا کنون معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه را به عهده داشت با حکم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه به عنوان جانشین سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد.

همچنین در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدارمجید خراسانی به عنوان معاون هماهنگ کننده بسیج منصوب شد.

در ادامه این مراسم از زحمات سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر جانشین سابق سازمان بسیج مستضعفین و همچنین سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی معاون هماهنگ کننده سابق سازمان بسیج تقدیر شد.

سرلشکر سلامی در این مراسم طی سخنانی با تشکر از زحمات سردار سپهر به ویژه در ایام کرونایی اظهار داشت: صمیمانه از زحمات ایشان تشکر میکنم که در هر سنگر و مسئولیتی که ایشان هستند محکم و قوی عمل می کنند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به سوابق سردار قریشی جایگزین جدید سازمان بسیج مستضعفین ، وی را فردی مومن خواند و افزود: میدان برای خدمت گسترده است و از خداوند موفقیت سردار سید قاسم قریشی و سردار محمد حسین سپهر را در مسئولیت های جدیدشان خواستارم.

گفتنی است سردار سپهر چندی پیش به عنوان فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح و سردار نعمان غلامی نیز به عنوان فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) منصوب شدند.

انتهای پیام 

نظر شما