شناسهٔ خبر: 45941155 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگوی داوطلبان با دانشجو مطرح شد

مشکلات داوطلبان آزمون‌های گروه علوم پزشکی برای تغییر حوزه‌های امتحانی

برخی از داوطلبان آزمون‌های علوم پزشکی اسفند با ابراز شکایت از برخی دانشگاه‌های محل آزمون، از عدم موافقت این دانشگاه‌ها برای تغییر حوزه امتحانی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدتی می‌شود که از گوشه و کنار فضای مجازی تا تجمع روبه روی دانشگاه‌های علوم پزشکی صدای اعتراض داوطلبان آزمون‌‎های پیش کارورزی، علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و آزمون جامع دوره دکتری عمومی داروسازی به برگزاری این آزمون‌ها در اوج ویروس کرونا در سراسر کشور را می‌شنویم.

اعتراضات داوطلبان آزمون‌های اسفندماه ۹۹ گروه علوم پزشکی به برگزاری این آزمون‌ها در شرایط کرونا با توجه به اینکه دانشجویان برای حضور در محل آزمون باید از وسیله‌های نقلیه عمومی استفاده کنند و از آنجایی که ورود به ۴۳ شهرستان ممنوع اعلام شده است، وزارت بهداشت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که داوطلبان می‌توانند طی ۴ روز «از ۷ تا ۱۰ اسفند ماه ۹۹» نسبت به تغییر محل آزمون با توجه به محل سکونت خود اقدام کنند.

مشکلات داوطلبان آزمون‌های گروه علوم پزشکی برای تغییر حوزه‌های امتحانی

بر اساس این اطلاعیه داوطلبان در جهت تغییر محل آزمون باید با دانشگاه محل تحصیل خود تماس حاصل کنند و پس از موافقت دانشگاه به تغییر محل آزمون خود بپردازند.

با گذشت چهار روز از مهلت تعیین شده برای تغییر محل آزمون، برخی از داوطلبان آزمون‌های علوم پزشکی اسفند ماه ۹۹ با ابراز شکایت از برخی دانشگاه‌های محل آزمون، از عدم موافقت و عدم پاسخگویی آن‌ها در جهت پذیرش و تغییر حوزه امتحانی خبر دادند و اعلام کردند که برخی از دانشگاه‌های محل آزمون با بهانه جلسات، پاسخگویی داوطلبان نیستند و از انتقال دانشجویان به حوزه‌های نزدیک محل سکونت آن‌ها خودداری می‌کنند.  

مشکلات داوطلبان آزمون‌های گروه علوم پزشکی برای تغییر حوزه‌های امتحانی

با توجه به اینکه مهلت تغییر محل آزمون برای داوطلبان آزمون‌‎های پیش کارورزی، علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و آزمون جامع دوره دکتری عمومی داروسازی تا ساعت ۱۴ امروز ۱۰ اسفند ماه ادامه دارد؛ اگر شما نیز مشکلی در تغییر محل آزمون خود دارید  در انتهای این خبر در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. «انتهای خبر»

نظر شما