شناسهٔ خبر: 45927388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وعده عمل‌نشده «روحانی» درباره آشوراده/ تاکید نماینده ولی‌فقیه به «جهانگیری» بر مبارزه با فساد

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: قولی که آقای روحانی در خصوص جزیزه «آشورآده» دادند هیچکدام از دولت‌های قبلی ندادند اما هنوز این قول عملی نشده است و امروز خلیج گرگان خشک شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،  آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصادی مقاومتی استان گلستان که با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: بدترین زاد و‌ توشه برای روز قیامت این است که انسان نسبت به دیگران ظلم و دشمنی کند.

وی ادامه داد: خدمت به مردم و انسان بزرگترین توشه هر فردی است.

نماینده ولی فقیه در‌گلستان خاطرنشان کرد: اقتصادمقاومتی مسئله بسیار مهمی است و بازها مقام معظم رهبری هم بر موضوع تکیه به توان و ظرفیت داخل تاکید فرمودند.

نورمفیدی گفت: ما کشور فقیری نیستیم و منابع قوی داریم و با تکیه بر داخل و نگاه به بیرون باید به پیشرفت‌های بزرگ رسید و جهش و گسترش تولید قطعا بازار گسترش خواهد یافت.

*‌ مبارزه با فساد باید به گونه‌ای باشد که دست‌ها برای تولید و فعالیت اقتصادی نلرزد
وی افزود: آسان کردن فضای کسب و کار باید با جدیت دنبال شود و مشکلات نباید سر راه مردم باشد و این موضوع بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: اگر مبارزه با فساد انجام نشود امیدها از بین خواهد رفت و من به معاون اول رییس جمهور تاکید می‌کنم مبارزه با فساد یک تکلیف و وظیفه است.

نورمفیدی افزود: مبارزه با فساد باید به گونه‌ای باشد که دست‌ها برای تولید و فعالیت اقتصادی نلرزد.
وی بیان کرد: جناب آقای روحانی که در سفر اول به گلستان سفر‌ کردند سه وعده داد که یکی از وعده‌ها زهکشی اراضی بود که بزای اجرای آن تشکر می‌کنم چون رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

* تقاضا دارم قول ۲۸۰ هزار هکتار نهایی شود و تاکنون ۱۳۰ هزار هکتار آن انجام شده است
نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: تقاضا دارم قول ۲۸۰ هزار هکتار نهایی شود و تاکنون ۱۳۰ هزار هکتار آن انجام شده است.

نورمفیدی گفت: موضوع به سامان رسیدن جزیره آشوراده قول دیگر ایشان بود که قول محکم دادند که این موضوع به نتیجه برسد که از دولت آقای خاتمی ما دنبال این موضوع بودیم و فراز و نشیب‌های تعجب‌آوری را طی کرد و در نهایت در آن سفر جلسه‌ای گذاشته شد و اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: قولی که آقای روحانی دادند هیچکدام از دولت‌های قبلی ندادند اما هنوز این قول عملی نشده است و امروز خلیج گرگان خشک شده است.

* راه آهن اینچه‌برون در عمل اثر چشمگیری از نظر اشتغال و اقتصاد برای گلستان نداشته است
نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: آقای روحانی به گلستان آمدند و راه آهن اینچه‌برون را افتتاح کردند و خیلی برو و بیا و بگیر و ببند بود و استان خیلی به این موضوع امیدوار شدند اما در عمل اثر چشمگیری از نظر اشتغال و اقتصاد برای گلستان نداشته است.

نورمفیدی خطاب به مدیران دولت گفت: هیچگاه خسته نشوید و از چیزی نترسید و به مردم خدمت کنید.

انتهای پیام/83004/س

نظر شما