شناسهٔ خبر: 45729678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در آستانه فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال؛

نیم فصل حیاتی پیش روی تراکتور و ماشین‌سازی/ لزوم تقویت نمایندگان آذربایجان برای لیگ و آسیا

دو تیم لیگ برتری فوتبال آذربایجان در شرایطی به نیم‌فصل این مسابقات رسیده‌اند که برای ادامه کار خود در فصل جاری نیاز به تقویت اساسی دارند و در یک کلام اگر در نقل و انتقالات نیم فصل در جذب بازیکنان مورد نیاز موفق عمل نکنند، شرایط دشواری در رقابت های لیگ و آسیا پیش رو خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، تنها چند روز دیگر تا آغاز نقل‌وانتقالات نیم‌فصل فوتبال کشور باقی مانده است. طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ، بازه نقل‌ و انتقالات زمستانی نیم‌فصل با هماهنگی و تایید فیفا از ۲ تا ۲۸ اسفند ماه خواهد بود.

اما پنجره پیش‌رو برای دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی که حال و روز خوشی هم در این فصل از مسابقات فوتبال کشور ندارند، بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است؛ جایی که آنها باید نقاط ضعف خود را پوشش داده و تقویت شوند.

در این میان، تراکتور با توجه به حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که کارزاری بین‌المللی بوده و پای آبرو و حیثیت فوتبال کشور نیز در میان است، لازم است تا تیمی‌در حد و اندازه‌های این مسابقات مهیا کند.

البته نیاز ماشین‌سازی هم کمتر از تراکتور نیست. تیمی‌که در ابتدای فصل با بودجه حداقلی وارد لیگ شد و در حال حاضر شرایط حساسی پیدا کرده است. بی تعارف، این تیم برای بقا در لیگ و حفظ سهمیه فوتبال آذربایجان باید دست به جیب شود!

اما این موارد درحالی است که در آستانه گشایش پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات، دو باشگاه در ساختار مدیریتی و فنی خود با مشکلاتی مواجه هستند که لزوم رفع مشکلات موجود نیز امری ضروری به نظر می‌رسد.

تیم قدیمی‌تبریزی‌ها بعد از اخراج سیدمحمد علوی کماکان بدون مدیرعامل به کارش ادامه می‌دهد و هنوز خبری از مدیرعامل جدید که اعلام شده بود “بزودی معرفی می‌شود” نشده است.

در آن سو تراکتور نیز پس از اینکه علیرضا منصوریان از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شد، با هدایت موقت مسعود شجاعی به نیم‌فصل رسیده است و بایستی تکلیف کادر فنی خود را هرچه زودتر مشخص کند.

ناگفته نماند، دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را به ترتیب با قرار گرفتن در مکان‌های دور از انتظار هشتم و شانزدهم جدول به اتمام رساندند.

نظر شما