شناسهٔ خبر: 23891029 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیران ذوب‌آهن این بلا را سر تیم آوردند؛

کربکندی: مشکل ذوب‌آهن مربی نبود / آروز می‌کنم تیم در لیگ برتر بماند

مدیران کارخانه و باشگاه با تفکر اینکه مشکل همه آنها هم مربیان با تجربه ای بودند اما آقایان اشکالات خود را روی سرمربی می‌گذاشتند. آقایان شرایط مالی بد خود را به حساب مربی گذاشتند.

صاحب‌خبر -

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مشکلات حال حاضر ذوب آهن را باید از زوایای مختلف بررسی کنیم.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد مشکلات حال حاضر ذوب‌آهن باید مسائل این باشگاه را از زوایه‌های مختلف بررسی کرد. ذوب‌آهن در گذشته جایگاه و شخصیتی داشت که بر اثر کم کردن بودجه و از دست دادن بازیکنان زیاد از دست داد ونتوانست شخصیت گذشته اش را حفظ کند. مدیران کارخانه و باشگاه با تفکر اینکه مشکل همه آنها هم مربیان با تجربه ای بودند اما آقایان اشکالات خود را روی سرمربی می‌گذاشتند. آقایان شرایط مالی بد خود را به حساب مربی گذاشتند.

وی افزود: آن زمان بودجه ۱۴ میلیاردی من را ۵/۵ میلیارد کردند و زمانی که داشتیم نتیجه می گرفتیم مرا عوض کردند، مدام مربی عوض کردند وخودشان را پشت مربی پنهان کردند در صورتی که زمان نشان دادن مشکل این تیم مربی نیست. امسال پول بیشتری خرج کردند و حتی به بازیکنان که سال قبل ۵۰۰ میلیون داده بودند، امسال ۹۰۰ میلیون دادنداما به دلیل اینکه اعتماد به نفس و شخصیت گذشته در این تیم نبود و هر چند که خوب هم بازی می کنند، نمی توانند نتیجه بگیرند.

سرمربی سابق ذوب آهن در مورد عملکرد سعید آذری در این فصل گفت: به هر حال آقای آذری در نیم فصل بازیکنان خوبی جذب کرد وبا پرسپولیس تعامل کرد وجوانان خوبی را گرفتند و روند بهتری نسبت به گذشته داشت. آقای آذری قبلا در این باشگاه کار کرده و تجربه زیادی دارد والان مهره های خوبی هم در تیم هستند اما عدم اعتماد به نفس اجازه نداد که ذوب آهن نتیجه بگیرد. یک تیم وقتی شخصیت و اعتماد به نفس خودش را از دست میدهد، چنین مشکلاتی برایش به وجود می آید.

کربکندی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ذوب‌آهن امسال در لیگ برتر می‌ماند یا نه، گفت: فکر می‌کنم می‌ماند، ۴ بازی باقی‌مانده ذوب‌آهن با تیم‌هایی است که دنبال بقا در لیگ هستند و بازی‌های سختی است اما آرزو می‌کنم بماند چون اگر به لیگ یک سقوط کند، ‌ برگشت تیم به لیگ برتر خیلی سخت می‌شود. حیف است تیمی با چنین اعتبار و سابقه‌ای بیفتد. این بلایی است که مدیران ذوب آهن به خصوص آنهایی که ادعا می کردند خیلی می دانند و هیچی هم نمی دانستند، سرتیم آوردند. آنها فکر می کردند با صرفه جویی می شود نتیجه گرفت و فقط دلشان را خوش کرده بودند که نائب قهرمان آسیا هستند در صورتی که آن زمان خیلی هزینه کرده بودند اما همچنان دلخوش به همان عنوان بودند.

نظر شما