شناسهٔ خبر: 45716576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اقدامات دستگاه قضایی بارقه امید در جامعه ایجاد کرده است

سبزوار- ایرنا- رییس دادگستری سبزوار گفت: اقدامات دستگاه قضایی در مبارزه با فساد و جرایم بارقه امید در جامعه را افزایش داده است.

صاحب‌خبر -

میرعلم سیدی دوشنبه شب در نشست خبری افزود: یکی از انتظارات مردم از دستگاه قضا مقابله جدی با مفاسد اقتصادی است که  اقدامات موثر این نهاد در این حوزه، امید را در فضای جامعه بیشتر کرده است.

وی با اشاره به سند تحول قضایی به عنوان چشم انداز دستگاه قضایی کشور ادامه داد: اجرای عدالت و رضایتمندی مردم دو محور اصلی این سند است که در دستگاه قضا دستور کار قرار گرفته است.

رییس دادگستری سبزوار گفت: یکی از اهداف سند تحول قضایی افزایش اعتماد عمومی است که در این مسیر از ظرفیت رسانه‌ها استفاده می شود.

وی با اشاره به برخی اقدامات اراذل و اوباش در سبزوار طی ماه‌های گذشته افزود: در این شهرستان احساس ناامنی از خود ناامنی بیشتر است.

سیدی ادامه داد: ناامنی در سبزوار به مفهومی که بین مردم مطرح و در فضای مجازی به آن توجه شده وجود ندارد و شاخصه‌های امنیتی شهرستان در سطح بالایی قرار دارند.

وی گفت: با هدف برقراری و احساس امنیت بیشتر در این شهرستان با هرگونه شرارت اراذل و اوباش سریع و قاطعانه برخورد خواهد شد و  برخورد قاطع در انتظار برهم زنندگان امنیت خواهد بود.

رییس دادگستری سبزوار همچنین با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن افزود: رسانه‌ها در انتشار اخبار به حفظ نظام، مصالح کشور و مردم توجه کنند و متوجه آثار مخرب برخی اخبار غیر واقعی که به اعتماد عمومی آسیب وارد می کنند باشند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها:

نظر شما