شناسهٔ خبر: 45716561 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نصیری: رفاقت در تیم ما موج می‌زند/ سفر با اتوبوس به دلیل مشکلات مالی نبود

هافبک تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: تاکنون اکثر سفرها را با پرواز رفته‌ایم و دلیل سفر زمینی به خرم آباد، مشکلات مالی نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، جابر نصیری هافبک تیم فوتبال شهرداری آستارا در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص موفقیت‌های این روزهای این تیم گفت: خداروشکر تلاش بازیکنان و کادرفنی و مدیریت بوده. در تیم ما رفاقت و همدلی و صداقت وجود دارد و همه برای هم بازی می‌کنند. تا اینجای کار به نظرم نتایج قابل قبولی گرفتیم. ان شاالله ادامه دار باشد و در آخر فصل اتفاق خوبی برای استان گیلان و شهر آستارا رقم بخورد.

وی افزود: جا دارد تشکر کنم از کادرفنی قبل و خسته نباشید میگویم به کادرفنی جدید به هر حال اوایل فصل بود و تیم به اندازه کافی هماهنگ نبود. با تمرینات و تلاش همه مجموعه، تیم هماهنگ‌تر شده و ان شاالله این روند ادامه دار باشد.

نصیری در پاسخ به این سئوال که آیا مدیران این باشگاه به تعهدات خود عمل کرده‌اند یا خیر و همچنین سفر اتوبوسی و ۱۴ ساعته این تیم نیز گفت: به نظرم با توجه به شرایط اقتصادی کشور، همه تیم‌ها مشکل مالی دارند و دلیل سفر تیم با اتوبوس مشکلات مالی نبوده و خداروشکر همه مسافرت‌های قبلی تیم با پرواز بوده و از این نظر مشکلی نداریم.

 

نظر شما