شناسهٔ خبر: 45696064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دهیاری‌های سمنان به اتوماسیون اداری متصل می‌شوند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از اتصال دهیاری‌های استان سمنان به سامانه اتوماسیون اداری استانداری سمنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی صمیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: دهیاری‌های استان سمنان با تلاش‌های انجام‌شده به سامانه اتوماسیون اداری استانداری سمنان متصل می‌شوند.

او گفت: صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری چاپگرها، افزایش سرعت انتقال و پیگیری مستندات و مکاتبات ازجمله مزیت‌های استفاده از سامانه اتوماسیون اداری استانداری است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اضافه کرد: ۲۵۵ دهیار در روستاهای استان سمنان مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد، ۷۰ درصد دهیاران به زیرساخت‌های لازم مانند اینترنت و کامپیوتر برای دسترسی به سامانه اتوماسیون اداری مجهز شده‌اند.

صمیمیان بیان کرد: توسعه دولت الکترونیک در روستاها و دسترسی تمام دهیاری‌های استان به سامانه اتوماسیون اداری (سامانه دولت) با جدیت پیگیری می‌شود.

او گفت: کلاس آموزش چگونگی بهره‌برداری از سیستم اتوماسیون اداری برای دهیاری‌ها برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان ادامه داد: سیستم اتوماسیون اداری در واقع یک سامانه جامع و یکپارچه نرم‌افزاری برای مدیریت کردن گردش اطلاعات و مکاتبات اداری و سازمانی است.

صمیمیان افزود: تلاش برای کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌ها و نامه‌نگاری‌ها و جلوگیری از تضییع حقوق دهیاران به دلیل عدم آگاهی از دیگر مزایای دسترسی به سامانه اتوماسیون اداری است.

او گفت: سامانه دولت در دهیاری‌های استان سمنان با مساعدت معاونت منابع انسانی استانداری و با پیگیری دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و مشارکت مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت و اداره کل اداری و مالی استانداری سمنان در دست راه‌اندازی است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

نظر شما