شناسهٔ خبر: 45652042 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سفیر سابق آمریکایی:

ایران جزو اولویت‌های نخست دولت بایدن نیست

سفیر سابق آمریکا در فلسطین اشغالی با فهرست کردن اولویت‌های دولت جدید آمریکا تصریح کرده مسئله ایران در زمره اولویت‌های نخست واشنگتن نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «دن شاپیرو»، سفیر سابق آمریکا در فلسطین اشغالی امروز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر فهرستی از اولویت‌های دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا ارائه و تصریح کرده ایران و برجام جزو اولویت‌های نخست او نیست.

شاپرو نوشته جو بایدن با بیشترین اضطراری ملی و اولویت‌های فوری از زمان ریاست جمهوری روزولت به این سو کارش را آغاز کرده است. او نوشته برخی از این موارد اضطراری توسط دولت پیشین او ایجاد شده‌اند و برخی حاصل نیرو‌های نیرو‌های بیرونی بوده‌اند.

او سپس نوشته است: «بایدن در سراسر دوران انتخابات و دوران انتقال قدرت و از ۲۰ ژانویه به این سو به روشنی مشخص کرده اولویت‌هایش چه هستند. او گفته که این اولویت‌ها مسائلی هستند که مردم آمریکا او را برای رسیدگی به آن‌ها انتخاب کرده‌اند و بر اساس همین‌ها او را مورد قضاوت قرار خواهند داد.»

شاپیرو در ادامه نوشته اولویت‌های داخلی بایدن، رسیدگی به وضعیت شیوع کرونا، عرضه بسته کمک اقتصادی، رسیدگی به بحران نژادپرستی سیستماتیک و تشکیل دولتی با محوریت مبارزه با تغییرات جوی است.

نظر شما