شناسهٔ خبر: 45648775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشورهای همسایه پای اسرائیل را به خلیج فارس باز نکنند

امام جمعه اراک گفت: ایران هیچ دشمنی نسبت به کشورهای همسایه ندارد اما این کشورها هم نباید با برقراری ارتباط با اسرائیل پای دشمنان اسلام را به منطقه به خصوص خلیج فارس باز کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله  قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بیت‌المقدس اراک اظهار کرد: انقلاب ایران با شایستگی تمام وارد چهل و سومین سال شد، این درحالی است که دشمنان تلاش داشتند ایران چهلمین سال پیروزی را جشن نگیرد.

وی تصریح کرد: چهار دهه از پیروزی انقلاب می‌گذرد و ملت ایران نه تنها از انقلابشان خسته نشدند، بلکه وفادارتر نسبت به آرمان‌های انقلاب بوده و در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

امام جمعه اراک افزود: 22 بهمن ماه امسال باردیگر حقیقتی را برای تمام جهانیان روشن کرد و آن چیزی جز دلدادگی مردم به انقلاب و رهبرشان نبود.

دری نجف‌آبای گفت: هرچند امسال راهپیمایی 22 بهمن به دلیل شیوع کرونا با سبک و سیاقی متفاوت برگزار شد، اما مردم با حضور پرشور خود در این آیین با شکوه، وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب را به جهانیان نشان داده و ثابت کردند که هیچ عاملی نمی‌تواند آنان را از مسیر انقلاب خارج کند. 

وی ادامه داد:  این حضور باردیگر مسوولیت مسوولان را سنگین‌تر کرد و لازم است همه دست در دست هم برای توسعه علمی کشور، گسترش عدالت و اخلاق، حمایت از مظلومان و قطع وابستگی کشور که از محورهای بیانیه گام‌ دوم است،بکوشند.

امام جمعه اراک بیان داشت:  رژیم کودک‌کش اسرائیل دشمن دین و اسلام ماست و ما هیچگاه با دشمنان اسلام دست دوستی نخواهیم داد،ایران هیچ دشمنی نسبت به کشورهای همسایه  ندارد اما این کشورها هم نباید با برقراری ارتباط با اسرائیل پای دشمنان اسلام را به منطقه به خصوص خلیج فارس باز کنند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه ایران هیچگاه به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نبوده و نیست، اظهار کرد: اسرائیل بیش از ۳۰۰ کلاهک هسته‌ای ساخته و عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم‌ نیست، جالب است که امریکایی‌ها که دوست این رژیم هستند از آنها حمایت می‌کنند و ایران رابه داشتن سلاح هسته‌ای متهم می‌کنند.

 دری‌نجف‌آبادی گفت: سفر رئیس دستگاه قضا به کشور عراق و استقبال مردم از وی نشان داد که ایران و عراق به عنوان دو کشور دوست و برادر در تقویت جهان اسلام، مقابله با استکبار جهانی هم قسم هستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما