شناسهٔ خبر: 45617994 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

آخرین روز جشنواره فیلم فجر در شهرکرد :

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهاارمحال و بختیاری ، در آخرین  روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر و 22بهمن 99در شهرکرد  فیلم‌های گیج گاه و تی تی در پردیس سینمایی بهمن و سینما غدیر شهرکرد  به روی پرده خواهند رفت.علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌بایست به آدرس اینترنتی www.gisheh7.ir مراجعه و بلیت خود را تهیه کنند و ساعات اکران فیلم‌ها در ۲ سینمای شهرکرد  سانس‌های ۱۵ و ۱۸ است.

گفتنی است؛ تاکنون ،فیلم‌های ابلق، بی همه چیز، تک تیرانداز،  خط فرضی، رمانتیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، یدو، مامان، مصلحت و منصور در این دوره به نمایش در آمدند و امروز هم در آخرین  روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر و 22بهمن 99در شهرکرد  فیلم‌های گیج گاه و تی تی در پردیس سینمایی بهمن و سینما غدیر شهرکرد  به روی پرده خواهند رفت.

تی تی

تی تی فیلمی به کارگردانی آیدا پناهنده و نویسندگی ارسلان امیری محصول سال ۱۳۹۸ است.

الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا از بازیگران این فیلم می‌باشند و این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

استادی که قصد دارد پایان نامه ای در مورد پایان جهان به اثبات برساند ، با مادری عجیب و غریب که می خواهد لیاقت انسانیت را داشته باشد ملاقات می کند و ...

  گیج گاه

گیج‌گاه فیلمی به کارگردانی عادل تبریزی و نویسندگی ارسلان امیری و عادل تبریزی محصول سال ۱۳۹۹ است.

 تهیه کنندگی کار بر عهده حنیف سروری و ولی‌الله مدنی بوده و حامد بهداد، باران کوثری و جمشید هاشم پور از بازیگران این فیلم می‌باشند.

حسن خشنود مربی کاراته کتاب تطبیق شاهنامه فردوسی با فنون رزمی را که تالیف کرده به یکی از هنرجویانش هدیه می دهد اما پشیمان می شود و در پی پس گرفتن کتاب است. این را هم باید عنوان کنم که این قصه بر اساس ایده ای از من و به صورت مشترک با ارسلان امیری نوشته شد

نظر شما