شناسهٔ خبر: 45610756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش؛

بالگردهای آتش نشان و سوخت رسان به ناوگان پروازی پایگاه چهارم هوانیروز پیوست

موج نیوز

با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری ، فرمانده نیروی زمینی ارتش بالگردهای آتش نشان و سوخت رسان به ناوگان پروازی پایگاه چهارم هوانیروز پیوستند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، فرمانده نیروی زمینی با برشمردن اقدامات و تلاش های هوانیروز در تولید قدرت برای نظام گفت: این حرکت شتابان باید ادامه یابد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری بیان کرد: مواضع صریح مقام معظم رهبری و فرمایشات گهربارشان را در روز نیروی هوایی شنیدیم و بدیهی است با نصب العین قرار دادن فرمایشات حضرت آقا، راه عزت و استقلال و قدرت را با تمام وجود ادامه خواهیم داد.

 این مقام مسئول افزود: امروز صراط مستقیم ما صراط ولی فقیه است و در این مسیر برای نقش آفرینی  به قصد پیروزی  و تا شهادت عزتمندانه آماده‌ایم .

در ادامه  فرمانده هوا نیروز ارتش در سخنانی با اشاره به نامه مستقیم خلبانان هوانیروز ارتش به محضر فرماندهی معظم کل قوا و اعلام آمادگی برای دفاع از نظام و کشور ،حتی با عملیات استشهادی گفت:فرهنگ حاکم بر هوانیروز فرهنگ حماسه و رشادت و شهادت است و به این فرهنگ افتخار می کنیم.

سرتیپ دوم خلبان سید قاسم خاموشی گفت: تمامی اقدامات برای باز آماد پرنده های ملحق شده به ناوگان پروازی ونیز بالگرد های مجهز شده به سامانه های سوخت رسان و آتش نشان به وسیله متخصصان جوان هوانیروز و با استفاده دانش درون سازمان ونیز همکاری گرفتن از شرکت های دانش بنیان داخلی انجام شده است.

به گزارش موج؛ در این مراسم ۱۶ فروند از بالگردهای باز آماده شده و  تجهیز شده به سامانه های عملیاتی مورد نیاز به ناوگان پروازی هوانیروز پیوستند.

هوا نیروز

نظر شما