شناسهٔ خبر: 45587226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

الحاق بالگرد‌های آتش‌نشان و سوخت‌رسان به پایگاه چهارم هوانیروز

امروز با حضور فرماندهان نیروی زمینی و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بالگرد‌های آتش‌نشان و سوخت‌رسان به یگان پروازی چهارم هوانیروز ارتش الحاق شد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - امروز با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری و  امیر سرتیپ یوسف قربانی فرماندهان نیروی زمینی و  هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بالگرد‌های آتش‌نشان و سوخت‌رسان به یگان پروازی چهارم هوانیروز ارتش الحاق شد.
 
بر این اساس، ۱۶ فروند از بالگرد‌های آماد و تجهیز شده با استارت و پرواز هم‌زمان به ناوگان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیوستند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در این مراسم، گفت: برای دفاع از حریم ولایت، عِزت دین و آزادی سرزمین‌مان در ارتش ناگزیریم که قدرت تولید کنیم، این حرکت هوانیروز در تجهیز و آماده‌سازی بالگردها، حرکتی به سمت تولید قدرت کشور عزیزمان است.
 
وی با شمردن اقدامات مثبت و قدرت‌افزای رزمایش بزرگ اقتدار ۹۹ در جنوب شرق کشور، از زحمات خلبانان و فرماندهان شرکت کننده در این رزمایش عظیم تقدیر کرد.

همچنین در این مراسم به دانشجویان فارغ‌التحصیل خلبانی و نیز فارغ‌التحصیل مهندسی تعمیر و نگهداری نشان‌خلبانی و فنی اهدا شد، استاد خلبانان برترو اساتید فنی برتر هم مورد تقدیر قرار گرفتند، خانواده شهدای هوانیروز میهمان ویژه این مراسم بودند و توسط امیر حیدری از این عزیزان تجلیل شد و هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما