شناسهٔ خبر: 45572459 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم و فعالان فضای مجازی کشور برگزار می‌شود

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال علاوه بر خودرویی و موتوری در بستر فضای مجازی نیز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا، مردم ایران هر سال در ایام دهه فجر که رنگ و بوی شهر با سرودهای انقلابی و بنرهای رنگارنگ در خیابان ها و پرچم های سه رنگ در میادین شهرها جلوه خاصی پیدا می کرد، خود را برای برپایی جشن پیروزی و راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده می کردند اما امسال قرار است جشنی متفاوت را تجربه کنیم و با توجه به این که در یک سال اخیر حضور ویروس کرونا را در اجتماعات پذیرفته ایم، قرار شده برای حفظ سلامتی مردم جشن واقعی نداشته باشیم و در فضای مجازی چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب را با شکلی متفاوت جشن بگیریم.

به همین مناسبت در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، باتوجه به محدودیت‌های کرونایی، مراسم یوم الله ٢٢ بهمن امسال علاوه بر خودرویی و موتوری در بستر فضای مجازی نیز برای همه اقشار مردم برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی بیانیه‌ای با تاکید مجدد بر تعطیل ناپذیری و سلامت محور بودن مراسم و مناسبت‌های انقلابی، از ملت بزرگ ایران اسلامی دعوت کرد با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی مجازی یوم الله ۲۲ بهمن، (که علاوه بر راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزار می‌شود) کوبنده‌تر از همیشه ندای حق طلبی خود را فریاد زده و با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

علاقمندان می‌توانند با ورود به سامانه https://bahman99.ir/ با وارد کردن نام و نام خانوادگی خود و انتخاب شعار و پوستر مورد علاقه در این راهپیمایی مجازی شرکت کنند. قطعنامه سراسری مراسم یوم الله ٢٢ بهمن نیز در این سامانه بارگذاری و به تایید شرکت کنندگان خواهد رسید.

همچنین سخنرانی سخنرانان این مراسم در کانالی تحت عنوان «بصیرت» در پیام رسان روبیکا  با آدرس http://rubika.ir/baseeratt به صورت زنده پخش خواهد شد و افراد می‌توانند با عضویت در این کانال این مراسم را به صورت زنده بر روی گوش‌های هوشمند خود مشاهده کنند.

نظر شما