شناسهٔ خبر: 67407022 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مخبر:

دولت از آرای مردم صیانت می‌کند

سرپرست ریاست جمهوری گفت: رهبر انقلاب، رأی مردم را حق‌الناس می‌دانند و دولت، صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می‌داند. 

صاحب‌خبر -

** دولت از آرای مردم صیانت می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد مخبر، امروز جمعه پس از رأی دادن در ستاد انتخابات کشور، اظهار داشت: حقیقتاً خلأ وجود رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی، در سراسر کشور خود را به صورت بارز نشان می‌دهد. فکر نمی‌کردیم چنین روزی را ببینیم، اما شد. وجود نعمت ولی فقیه باعث شد ما این روز‌های سخت را بگذرانیم و مسیر ادامه پیدا کند.

سرپرست ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم یک وظیفه‌ای دارند؛ به دنبال حماسه‌ای که مردم در مراسم شهدای خدمت شکل دادند، رهبر انقلاب فرمودند که مردم این حماسه را در انتخابات تکرار کنند. 
 
مخبر گفت: مردم از اول انقلاب تاکنون، وظیفه خود را به خوبی انجام دادهن و غیرتمندانه در انتخابات حاضر شده‌اند. 
 
سرپرست ریاست جمهوری اظهار داشت: وظایفی هم دولت و حکومت دارد، یکی این است که زمینه این حماسه را فراهم کند. با تلاش‌های وزیر کشور و معاونان و همکاری فرمانداران و دهیاران، این امکان ایجاد شده است. 
 
مخبر تصریح کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و نظارتی، تشکر می‌کنم. بخش امنیتی انتخابات به خوبی تدارک دیده شده است و مشکلی در این زمینه نداریم. 
 
سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی دیگر از موضوعاتی که رهبر انقلاب روی آن حساسیت دارند، موضوع صیانت از آرای مردم است، گفت: ایشان، رأی مردم را حق‌الناس می‌دانند؛ بر روی این مطلب، برنامه‌ریزی خوبی انجام شده است و دولت این موضوع را وظیفه خود می‌داند. 
 
مخبر اظهار داشت: روش انتخابات در ایران، خوشبختانه طوری است که امکان انحراف در آن وجود ندارد. اگر چه برای اطمینان نامزد‌ها از روند انتخابات، وزیر کشور کار خوبی انجام داده است؛ نامزد‌ها بدون محدودیت، امکان معرفی ناظر داشته‌اند و برای آنان کارت صادر شده است. 
 
سرپرست ریاست جمهوری تصریح کرد: امیدواریم شاهد انتخابات پرشور باشیم و نتیجه‌ای که مردم از آن راضی باشند.

نظر شما