شناسهٔ خبر: 45558223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تداوم تاخیر در تامین نهاده های دامی ظلم به مردم است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر یکبار به دلیل مشکلی نتوانیم نهاده‌های دامی را به دست تولیدکنندگان گوشت، مرغ و تخم مرغ برسانیم ایراد نیست اما اینکه این موضوع به یک روال تبدیل شده و تدوام یابد، ظلم به تولیدکننده و مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین اظهار کرد: گاهی کشاورزان از به موقع پرداخت نشدن وجه خریدهای تضمینی گلایه‌مند هستند و لازم است تلاش کنید تا هر سال در کمترین زمان ممکن وجه خرید تضمینی به حساب کشاورزان واریز شود و با این کار قدردان تلاش‌های این قشر زحمت کش باشیم.

وی در ادامه با انتقاد از برخی اهمال‌کاری‌ها در توزیع نهاده‌های دامی، خاطرنشان کرد: اگر یکبار به دلیل مشکلی نتوانیم نهاده‌های دامی را به دست تولیدکنندگان گوشت، مرغ و تخم مرغ برسانیم ایراد نیست اما اینکه این موضوع به یک روال تبدیل شده و تدوام یابد، ظلم به تولیدکننده و مردم است.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: نباید اجازه داد تا عده‌ای با ایجاد مشکلاتی در عرصه توزیع درست نهاده‌های دامی و ارسال به موقع آن به تولید کننده، موجب افزایش قیمت گوشت، مرغ و تخم مرغ شوند چرا که فشار همه این نابسامانی‌ها بر دوش مردم خواهد بود و می‌باید نظارت دقیق در این عرصه وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه مردم سرمایه‌های انقلاب و نظام هستند، گفت: مردم از این مسائل آسیب می‌بینند و باید با جدیت تلاش کنیم تا محصولات ضروری با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی اسلام و انقلاب این است که مردم با کرامت زندگی کنند و نباید نسبت به مسائل و مفاسدی که کرامت مردم را به مخاطره می‌اندازد سکوت کرد و آنها را نادیده گرفت.

آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: مسئولان به خوبی دیده‌بان نظام باشند و هیچ واهمه‌ای از برخورد با سوء استفاده کنندگان نداشته باشند تا در قیامت سربلند باشند.

انتهای پیام/

نظر شما