شناسهٔ خبر: 4552022 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رئیس جمهور در بدو ورود به گیلان:

مطالبات مورد نظر مردم، علما و خانواده‌ شهدا پیگیری می‌شود

گروه اجتماعی: دکتر حسن روحانی در اولین سفر استانی خود در سال جدید گفت: مطالباتی که مورد نظر مردم، علما، اندیشمندان و خانواده‌های معظم شهدا است را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم این سفر حاصل پرخیر و برکتی برای مردم گیلان داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، رئیس جمهور در ادامه سفرهای مستمر خود به استان‌های کشور لحظاتی قبل با استقبال نماینده ولی فقیه و استاندار وارد گیلان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور امروز، 26 فروردین در بدو ورود خود به فرودگاه سردار جنگل رشت در اولین سخنرانی خود در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: خوشحالم که توفیق نصیب شد که امروز و فردا میهمان مردم فهیم و غیور گیلان باشم.

وی با بیان اینکه امسال، سال سربلندی و سرسبزی است و باید شروع سفر در سال 94 را از یک استان سرسبز با طبیعت دلپذیر و مردم دلاور آغاز می‌کردیم، گفت: این توفیق محقق شد و امیدواریم طی این سفر در خصوص طرح‌های مهم استان گیلان که در جمع وزیران در تهران تبیین شده است برنامه‌ریزی‌های درستی شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مطالباتی که مورد نظر مردم، علما، اندیشمندان و خانواده‌های معظم شهدا است را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم این سفر حاصل پرخیر و برکتی برای مردم گیلان داشته باشد.

نظر شما