شناسهٔ خبر: 45502005 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

غم و اندوه در کاخ رسانه پس از درگذشت «علی انصاریان» /اکران سیاسی‌ترین فیلم فجر ۳۹

چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران موسوم به کاخ رسانه با اکران دو فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی «ارسلان امیری» و «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی همراه بود.  جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران موسوم به کاخ رسانه با اکران دو فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی «ارسلان امیری» و «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی همراه بود. 

سینمایی اهالی رسانه نسبت به روزهای گذشته آرام بیشتری را در خود می‌دید، پروتکلها نسبت به گذشته با دقت و سخت گیری تمام اجرا می‌شد و اهالی رسانه آماده شروع دوباره ای برای اکران آثار بودند. 

***شوخی‌های مجری نشست با فیلمی ترسناک

اکران فیلم سینمایی «زالاوا» اثری مربوط به اقلیم کردستان با استقبال خوبی از سوی اهالی رسانه روبرو شد، این فیلم توانست با توجه اینکه کارگردان اثر اولش را تجربه می‌کرد با نقدهایی خوبی روبرو شود.

از جمله حواشی اکران فیلم سینمایی زالاوا می‌توان به غیبت «هدی زین العابدین» بازیگر اصلی نقش زن این فیلم اشاره کرد، با وجود غیبت وی حضور «پوریا رحیمی سام» و «نوید پورفرج» از جمله اتفاقاتی بود که برای عکاسان سوژه های فراوانی را ایجاد کرد. 

نشست خبری فیلم سینمایی «زالاوا» هم فارغ از حاشیه نبود، از شوخی های مختلف مجری نشست خبری این فیلم درباره «جن» و موضوع فیلم سینمایی «زالاوا» تا توضیح طولانی «حسین دارابی» درباره گربه ای که در فیلم وی وجود داشته از جمله اتفاقاتی بود که باعث شد تا محیطی شاد در کاخ رسانه ایجاد شود. 

***غیبت فرهاد قائمیان در اکران فیلم «مصلحت»

نوبت دومین اکران از روز چهارم جشنواره فیلم فجر به فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی رسید، اثری که برای دومین بار «وحید رهبانی» را به کاخ جشنواره کشاند، «فرهاد قائمیان» بازیگر این فیلم هم از جمله بازیگران مطرحی بود که در اکران این فیلم حضور نیافت. 

همه چیز در کاخ رسانه به صورت عادی سپری می‌شد تا اینکه در میانه های اکران فیلم سینمایی «مصلحت» خبر درگذشت «علی انصاریان» که مدت‌ها بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری بود هیاهویی در کاخ رسانه ایجاد کرد.

***شوک بزرگ کاخ رسانه پس از درگذشت «علی انصاریان»

دبیرخانه جشنواره فیلم فجر به سرعت جایگاهی را برای یادبود این فوتبالیست و بازیگر مهیا کرد، از سویی غم فراوانی کاخ رسانه را فرا گرفت و بسیاری از عکاسان برای پوشش مراسم گرامیداشت راهی اکران را ترک کرده راهی لابی برج میلاد شدند. 

نشست خبری فیلم سینمایی «مصلحت» هم تحت الشعاع درگذشت علی انصاریان قرار گرفت، پیش از شروع این نشست ویدیویی از انصاریان در سالن نمایش پخش شد، ویدیویی که باعث شد بسیاری از خبرنگاران در سالن نشست اشک بریزند. پس از آن حضار به احترام این بازیگر یک دقیقه ایستاده سکوت کردند. 

گفتنی است که «علی انصاریان» امسال با فیلم سینمایی «رمانتسیم عماد و طوبی» راهی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شده بود و در نوع خود بازی قابل قبولی را هم ارائه داده بود. 

***یک دقیقه سکوت در نشست خبری «مصلحت»

فیلم سینمایی «مصلحت» از جمله معدود آثار سیاسی جشنواره فیلم فجر در دوره سی و نهم بود که نشست خبری مفصلی را هم به همراه داشت، نشستی که تحت تاثیر درگذشت علی انصاریان بود اما با این وجود موضوع این فیلم تا حدی جدی بود که نشست خبری با سوالات بسیاری همراه بود. 

چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر در دوره سی و نهم هرچند با اکران دو فیلم همراه بود اما به طور کلی تحت الشعاع درگذشت علی انصاریان قرار گرفت و به نوعی جشنواره به حاشیه رانده شد. حال باید دید مهمترین رویداد سینمایی کشور در ادامه به چه نحوی پیش خواهد رفت. 

انتهای پیام/

نظر شما